Începând de astăzi, Biroul din Cehia al Brand Management este operaţional.

BUCURESTI - 11 noiembrie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Punctul de lucru din Praga al agenţiei de indoor advertising Brand Management s-a deschis în urma unei investiţii de 35.000 EUR şi are 5 angajaţi.

Agenţia de publicitate specializată pe soluţii de publicitate indoor, Brand Management, anunţă că, începând din luna noiembrie, a deschis al doilea birou regional la Praga, după cel de la Sofia deschis în august 2006.

‚Având în vedere expertiza câştigată pe piaţa românească şi cea bulgărească, am considerat oportun deschiderea unui birou la Praga pentru a putea deservi clienţii nostri şi pe această piaţă’, explică Răzvan Marincoi, Marketing Manager, decizia companiei de a intra în Cehia. ‚Şi pe această piaţă dorim să ne adjudecam segmentul premium al nişei de indoor, şi anume business center-ele şi shopping mall-urile ce oferă expunere în faţa unei audienţe cu venituri ridicate’ mai spune aceasta.

Conform statisticilor, piaţa media din Cehia în 2007 a fost evaluată la aproximativ 1,7 miliarde EUR, din care segmentului OOH (care include atât outdoor cât şi indoor) i-au revenit 79 milioane EUR. Principalii ‚spenderi’ în OOH au fost: Telefonica O2, Toyota, T-Mobile, Vodafone, Samsung, UniCredit Bank, Volkswagen, GE Money, Renault, BMW, Unilever, mare parte din aceste branduri fiind prezente şi în România.

În Cehia oferim spaţii în business centere şi mall-uri din Praga şi Brno. Estimăm că primele campanii vor începe odată cu perioada propice a sărbătorilor de iarnă şi că noul produs din portofoliul nostru, Escads, va atrage atenţia advertiserilor din această ţară.

Referitor la actuala conjuctură economică internaţională, Răzvan Marincoi a comentat: ‚Într-o perioadă în care toată lumea vorbeşte de criză financiară şi mesajele sunt pesimiste, noi îndrăznim să întrezărim oportunităţi. Considerăm că în acest context, advertiserii îşi vor regândi bugetele în sensul optimizării lor, iar indoor-ul este avantajat din acest punct de vedere oferind soluţii de promovare măsurabile apropiate de punctele de vânzare (points of sale), la un preţ redus faţă de alte tipuri de media.’

Despre BRAND MANAGEMENT

Înfiinţată în 2004, compania activează în domeniul publicităţii indoor pe segmentele de centre de afaceri, lanţuri de retail şi mall-uri în România şi Bulgaria, având un număr de 15 angajaţi şi o cifră de afaceri de 1.100.000€ în 2007.
Razvan MARINCOI
Marketing Manager
(+40) - 720 - 11 96 84
razvan.marincoi@brandmanagement.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/brand-management/incepand-de-astazi-biroul-din-cehia-al-brand-management-este-operational-