Branzas realizeaza Standardele Complete de Identitate de brand ale PlusGSM

Cluj Napoca - 11 aprilie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

PlusGSM, unul dintre liderii retailului de produse si servicii GSM din Romania, avand o retea nationala de magazine, a ales la inceputul anului 2006 sa recreeze identitatea retelei impreuna cu Branzas. La capatul unui efort sustinut de un an, implicand consultantii si designerii Branzas si o echipa integrata PlusGSM, brandul beneficiaza de Standardele Complete ale Brandului (Brand Book) care acopera exhaustiv toate formele si modalitatile de manifestare vizuala, tactila, auditiva ale Plus GSM in toate mediile in care se desfasoara.

La sugestia Branzas, PlusGSM a ales sa deruleze acest urias efort analitic, creativ si logistic pentru a utiliza eficient, coerent si omogen identitatea si comunicarea brandului in toate mediile, de la reteaua de retail in mediul electronic, print media, radio si televiziune. Proiectul a fost finalizat recent si Brand Book-ul - o veritabila Biblie a brandului - a fost inmanat oficialilor PlusGSM in cadrul unui eveniment la care au participat toti membrii echipei mixte care a contribuit la acest efort de creare si standardizare a brandului.

'Pentru a asigura un management eficient al brandului PlusGSM avea nevoie inclusiv de trasarea directiilor de dezvoltare, previzionarea si standardizarea tuturor formelor de identitate si comunicare. Brand Book-ul realizat de noi este un veritabil ghid, un instrument indispensabil managementului companiei', Bogdan Branzas.

'Colaborarea cu Branzas inseamna pentru PlusGSM stabilirea unei pozitii distincte pe piata, ceea ce ne-a adus o serie de avantaje incontestabile. PlusGSM se pozitioneaza clar si distinct ca fiind cel mai accesibil furnizor de solutii de telefonoe mobila. Consultanta oferita de Branzas ne-a clarificat strategia de brand si comunicare, identitatea brandului si tot ceea ce deriva de aici in retail si in comunicare, intarind pozitia noastra de retea nationala. Oricare companie serioasa aflata intr-o anumita etapa de dezvoltare trebuie sa faca acest pas important', Razvan Cuc, director general PlusGSM.

Din acest moment poate sa inceapa etapa de implementare, etapa care in pasii ei principali va fi monitorizata de Branzas. De asemenea, Branzas si PlusGSM au initiat un amplu program, aflat deja in derulare, de seminarii si workshopuri cu managementul companiei si totii angajatii implicati in implementarea si managementul brandului.

Despre Branzas

Branzas (www.branzas.ro), înfiinţata in 1994 la Cluj-Napoca, este prima agenţie de consultanţă pentru branding şi design infiintata in Romania, cu o vasta experienta in analiza, crearea si implementarea identitatii de brand, avand la activ un portofoliu extins in corporate si FMCG. Primul brand creat de Branzas a fost Ursus în 1995. Printre clienţii nostri se numară Autonet, Coffeeright, Connex, Elis, Gregory’s, IBM, Lafarge, Microsoft, MOL, PlusGSM, Procter & Gamble, Ringier, Sanex, Siemens, Standard Snacks, Ţiriac Holdings, Ţiriac Auto, Ursus Breweries.
Branzas este partenerul exclusiv al Interbrand (www.interbrand.com, www.interbrand.ch).

Bogdan Branzas
Creative Director & CEO

bogdan.branzas@branzas.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/branzas/branzas-realizeaza-standardele-complete-de-identitate-de-brand-ale-plusgsm