Branzas si Interbrand redeseneaza identitatea URSUS, Regele berii in Romania, Noul URSUS, nascut din pasiune pentru perfectiune

Cluj Napoca - 4 iulie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Dupa un proces exhaustiv de cercetare, analiza, strategie si design desfasurat pe durata a 9 luni, Branzas si Interbrand anunta realizarea primei parti a proiectului de redesenare a brandului Ursus, incluzand eticheta si ambalajele pentru sticlele de Ursus Premium, Pils si Black de 0,5 si 0,33 L, schimbarea culorii sticlei, packaging pentru HoReCa, doze de aluminiu precum si diferitele forme de manifestare ale brandului pentru key accounts. In etapa urmatoare, vom concepe si desena toate manifestarile vizuale ale brandului: limbajul vizual, aplicatii, POS, livery, proiectul finalizandu-se prin Brand Book.

Branzas si Interbrand redeseneaza identitatea URSUS, Regele berii in Romania, Noul URSUS, nascut din pasiune pentru perfectiune

Noul URSUS este un brand care imbina traditia cu inovatia reprezentand o valoare autentica romaneasca. Noua sticla subliniaza imaginea dobandita de URSUS in cei 128 de ani de experienta in acest domeniu si sustine eforturile profesionistilor companiei de cautare a perfectiunii. URSUS evolueaza prin adoptarea unei identitati rafinate si elegante care sa reflecte statutul de lider de piata detinut pe segmentul Premium, raspunzand astfel recentelor modificari ale comportamentelor de consum si viitoarelor evolutii ale pietei.

„Prin lansarea noii identitati URSUS isi intareste pozitia de lider pe segmentul de piata Premium din care detine o cota de 50%. URSUS dovedeste inca o data ca este o marca romaneasca premium de succes, o valoare autentica care indrazneste sa se bata cu cele mai bune marci internationale” - Cezar Dumitru, Senior Brand Manager URSUS.

“Colaborarea cu managementului Ursus Breweries a fost inca o data extraordinara, ca de altfel pe intreg parcursul celor 11 ani de colaborare continua, timp in care am avut ocazia sa contribuim permanent la dezvoltarea brandului care a facut deja istorie, creat de noi in 1995” - Bogdan Brânzaş, Director de Creatie & CEO.

Branzas (www.branzas.ro), înfiinţata in 1994 la Cluj-Napoca, este prima agenţie românească de consultanţă pentru branding şi design cu o vasta experienta in analiza, crearea si implementarea identitatii de brand corporate si consumer avand la activ un portofoliu extins in packaging si FMCG.
Primul brand creat de Branzas a fost Ursus în 1995. Printre clienţii agenţiei se numară Autonet, Coffeeright, Connex, Elis, Gregory’s, IBM, Lafarge, Microsoft, MOL, PlusGSM, Procter & Gamble, Ringier, Sanex, Siemens, Standard Snacks, Ţiriac Holdings, Ţiriac Auto, Ursus Breweries.

Branzas este partener exclusiv Interbrand.

Despre Branzas

Branzas, fondată în 1994 în Cluj-Napoca, este prima agenţie românească de consultanţă în branding şi design. Este partenerul exclusiv pentru România al Interbrand, liderul internaţional în consultanţă de brand. Primul brand creat a fost Ursus, în 1995. Autonet, Coffeeright, Connex, Elis, Gregory\'s, IBM, Lafarge, Microsoft, MOL, Procter & Gamble, Publimedia, Ringier, Sanex, Siemens, Standard & Snacks, Ţiriac Holdings, ŢiriacAuto sau Ursus Breweries sunt doar câţiva dintre clienţii Branzas.

Bogdan Brânzaş
Director de Creatie & CEO
Tel: 40-264-419129
Fax: 40-264-414826
E-mail: bogdan.branzas@branzas.ro

bogdan.branzas@branzas.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/branzas/branzas-si-interbrand-redeseneaza-identitatea-ursus-regele-berii-in-romania-noul-ursus-nascut-din-pasiune-pentru-perfectiune