Bucegi ne pregateste pentru integrarea europeana!

BUCURESTI - 21 iulie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Bucegi sparge tiparul reclamelor pentru bere cu o noua campanie de imagine, proaspata si plina de umor. Noile spoturi TV abordeaza cu optimism si ironie o tema foarte actuala si complexa din punct de vedere social, cea a integrarii Romaniei in Uniunea Europeana.

Bucegi a fost alaturi de noi in perioada comunista, pentru ca apoi sa ne ajute cu optimism in procesul de adaptare la capitalism. Acum, ne confruntam cu o o noua provocare: integrarea in Uniunea Europeana. Aceasta perioada, dinaintea integrarii, naste in sufletul romanilor atat sperante si incredere cat mai ales temeri, dezbateri si probleme de mentalitate. Ne vom confrunta cu noi reguli sau reglementari, cu noi moduri de a ne organiza munca si viata. Uneori aceste reguli ni se par atat de diferite de modul nostru de a fi, ca romani, incat par aproape absurde. Insa, impreuna cu Bucegi, gasim solutii si raspunsuri aproape la orice provocare. Astfel poate fi sintetizata seria executii TV care reuseste sa comunice valorile marcii – onestitate, simplitate, traditie, umor si, totodata, sa incurajeze un comportament responsabil social – reciclarea ambalajului PET.

“Mesajul cheie al campaniei noastre este ca berea Bucegi a fost si va fi alaturi de consumatorii sai in toate momentele importante pe care acestia le traiesc. Bucegi te ajuta sa gasesti solutii si raspunsuri la aproape orice provocare” arata Marius Melesteu, Director Comercial BRAU UNION Romania.

Marca de bere Bucegi a intrat in viata romanilor in anul 1980. De atunci, Bucegi a fost, in mod constant, o marca apreciata de consumatorii romani. Cel mai important lucru pentru Bucegi este legatura stransa cu consumatorii sai, iar sloganul “Impreuna la bine si la rau” reflecta exact acest lucru.

Campania integrata Bucegi a fost dezvoltata de catre agentia Sister. Regizorul spoturilor TV a fost Radu Muntean, sustinut de casa de productie Multimedia Est.

Despre BRAU UNION ROMANIA SA

Bucegi este marca a BRAU UNION Romania, alaturi de Heineken, Gösser, Zipfer (import), Schlosgold, Silva, Ciuc, Golden Brau si Bucegi.
BRAU UNION Romania, companie membra a Grupului Heineken, este liderul pietei berii din anul 2000.

Iosefina Frolu, Public Relations Manager, BRAU UNION Romania; Tel: 021 202 77 36;

i.frolu@brauunion.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/brau-union-romania-sa/bucegi-ne-pregateste-pentru-integrarea-europeana