Breakfast creste preturile pentru strategie din 1 Noiembrie 2007

BUCURESTI - 22 octombrie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Breakfast, primul studio de planning si branding din Romania, anunta cresterea tarifelor practicate pentru clienti romani si din strainatate incepand cu 1 Noiembrie 2007 ca urmare a redefinirii abordarii pietei de comunicare.

Breakfast creste preturile pentru strategie din 1 Noiembrie 2007

Strategia este pentru business ca micul dejun pentru o zi lunga. Si credem ca agentiile, cu sistemul lor de organizare, sunt mai putin predispuse sa accepte acest lucru decat clientii.

Jeffre Jackson are dreptate. Strategia nu este indispensabila pentru agentiile de publicitate. Nu ca functiune separata. Strateg poate fi si omul de client service si cel de creatie, pana si tanti „de serviciu” iti poate da un insight daca stii sa i-l ceri.
Campanii geniale s-au facut fara planner in agentie si se vor mai face. Avem exemple si in piata romaneasca.

Strategia este insa vitala pentru client. Importanta si pentru ca permite gasirea mesajelor care creaza realitatea brandului, importanta pentru ca astfel sunt create premise pentru o utilizare mult mai eficienta a bugetului de comunicare, importanta pentru ca o strategie bine implementata, considerata brief de plecare pentru orice fel de agentie de comunicare, fie clasica, fie neconventionala, permite atingerea dezideratului de a avea acelasi ton si acelasi mesaj esential pe toate canalele de comunicare.

Asta isi propune sa livreze Breakfast clientilor sai, evident impreuna cu micul dejun. Strategie care face diferenta pe sticla, strategie care economiseste resurse si maximizeaza rezultate, strategie care permite brandului sa vorbeasca cu o singura voce, indiferent ce spune si unde spune.

Pana acum strategia a fost oferita la pachet impreuna cu creatia, media si celelalte componente ale unui plan integrat de comunicare. Clientii nu au inteles de ce sa plateasca pentru strategie, cand ea a fost un bonus oferit de multe agentii pe piata. Credem ca a venit timpul ca strategia sa isi primeasca locul pe care il merita.

De aceea am hotarat sa crestem preturile. Ne-am propus sa oferim cele mai scumpe servicii de strategie, fie de brand sau de comunicare, de pe piata romaneasca, la o calitate corespunzatoare. Iar in contextul profesionalizarii pe zi ce trece a ofertei agentiei, speram sa fim invitati* la cat mai multe pitch-uri, unde vrem sa facem o figura frumoasa, atat toamna si iarna aceasta, cat si anul viitor la Effie.

* e simplu. Trebuie doar sa scrieti un mesaj la hello la breakfast punct ro

Orice afacere, ca orice zi, trebuie inceputa bine.

Despre breakfast

Breakfast este primul studio de planning si branding din Romania, o agentie de comunicare care isi propune sa creeze noi realitati pornind de la visele audientei. De un inceput bun au avut parte pe diverse proiecte de branding sau account planning: Panovia, Cariere, Standard Snacks iar din randul agentiilor de publicitate Tempo (proiecte pentru Skol, Viva, Orangina, Orange, Agricola Bacau, Holland, Regal, Realitatea TV, Loteria Romana, Interamerican, Loulis), Scala JWT (proiecte pentru Bancpost, Vodafone, Jacobs, Kit Kat, Scala JWT corporate), si Violet (Gorenje, Vincon, Xpress Printing). Lista e mai lunga, insa ar insemna sa stricam surprizele din toamna aceasta.

Breakfast
Florin Rosu, head of planning
0723.61.41.70
www.breakfast.ro

florin@breakfast.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/breakfast/breakfast-creste-preturile-pentru-strategie-din-1-noiembrie-2007