Buget de publicitate

Definitie Buget de publicitate

Totalitatea resurselor unei firme alocate pentru desfasurarea actiunilor de publicitate media. Aceste resurse sunt destinate achizitionarii de spatiu publicitar, acoperirii cheltuielilor tehnice de concepere si realizare a mesajelor etc. Marimea bugetului depinde de:-   marimea firmei si sectorul in care aceasta isi desfasoara activitatea-   obiectivele firmei: lansarea unui produs nou, imbunatatirea imaginii de marca, cresterea vanzarilor-   obiectivele campaniei: durata, canalele si suporturile utilizate, zona geografica vizata a fi acoperita, procedeele tehnice utilizate-   bugetul promotional al concurentilor.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Buget de publicitate? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Buget de publicitate.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Buget de publicitate. Definitiile termenilor despre Buget de publicitate cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Buget de publicitate, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Buget de publicitate.