PRACTIC! 10% DISCOUNT LA ORICE PRODUS!

BUCURESTI - 6 august 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

PRACTIC! 10% DISCOUNT LA ORICE PRODUS*!
CUMPARA ORICE PRODUS DE LA OBI!
NUMAI CU PRACTIC IDEI BENEFICIEZI DE 10% DISCOUNT!

PRACTIC! 10% DISCOUNT LA ORICE PRODUS!

Cei peste 480.000 de cititori Practic idei pentru casa, gradina si apartament se bucura, incepand de astazi, 6 august, de 10% discount la orice produs cumparat din oricare magazin OBI. Discountul de 10% pe care cea mai indragita, citita si cumparata revista de “Do it yourself” (DIY) din Romania l-a obtinut pentru cititorii sai de la Magazinele OBI este la indemana oricui.

Este foarte simplu!
-Cumperi revista PRACTIC IDEI nr. 8/2009, din data de 6 august,
-Completezi talonul de pe coperta 4 a revistei,
-Mergi cu talonul in oricare dintre magazinele OBI,
-Inmanezi talonul completat casierei,
-Obtii 10% discount la orice produs!
-PRACTIC IDEI isi rasplateste cititorii harnici si practici!

*Reducerea de 10% obtinuta de la Practic idei nu se aplica produselor aflate deja in promotie si care beneficiaza deja de un discount. Produsele care beneficiaza deja de discount si carora nu li se aplica discountul de 10% obtinut prin talonul din Practic idei vor fi marcate pe bonul de casa cu (*).

Profilul companiei OBI

Cu 536 de magazine, OBI este liderul incontestabil al pietei de retail DIY din Germania si unul dintre principalii jucatori de pe piata europeana. Pe langa Germania, Cehia, Slovenia, Polonia, Ungaria, Bosnia-Hertegovina si Rusia, OBI este de asemenea prezent in Italia, Austria, Elvetia, Croatia, Ucraina si din toamna anului 2008 este prezent si in Romania. In urmatorii ani, OBI se va concentra pe extinderea pe pieţele din Europa Centrală si de Est. Obiectivul este acela de a deveni lider de piata in toate tarile in care OBI este prezent.
OBI este cel de-al cincilea mare distribuitor DIY din lume, avand peste 38,000 de angajaţi. Magazinele OBI au inregistrat in anul financiar 2007 - 2008 vanzari totale de 5,8 miliarde Euro. Vanzarile la nivel international au atins o cota de piata de 43%.

Ce reprezintă DIY?
DYI se traduce prin „Do it Yourself” si caracterizează segmentul de piata ce ofera o gama larga de produse precum:

• Materiale de construcţii (ex: lemn, materiale de constructii, tigla)
• Tehnica (ex: unelte electrice, aparate, articole sanitare, electrice, de feronerie)
• Materiale de interior (ex: vopsele, tapete, lampi, decoratiuni)
• Gradinarit (ex : ghivece, plante de interior, unelte pentru gradinarit si mobilier)

PRACTIC Idei pentru casa, gradina si apartament este revista de amenajari cu cel mai mare numar de cititori din Romania.

Este revista care se adreseaza in primul rand oamenilor harnici si practici, cei care sunt interesati de imbunatatirea locuintei lor si a spatiilor exterioare din jurul locuintei lor (gradina, curte, spatiul verde din jurul blocului in care locuiesc etc.), precum si persoanele care amenajeaza, bricoleaza, renoveaza si construiesc cu forte proprii.Accentul este pus pe interactivitate. Cititorii sunt cei care isi prezinta ideile de amenajare, de renovare si modul in care le-au aplicat, astfel incat ele sa poate fi preluate de catre alti cititori.

Despre Burda Romania



Practic idei este editata de trustul de presa BURDA ROMANIA.

Istoria companiei BURDA începe acum 100 de ani. Începută atunci ca o afacere de familie specializată pe tiparituri, Hubert Burda Media a ajuns să fie o companie de top europeană, prezentă în mai multe domenii, de la editare de publicaţii de succes, până la producţii radio şi tv, webhosting, marketing direct.

Pe plan naţional, Burda România este prezentă pe piaţa din 1999, tipărind acum peste 19 reviste periodice, care acoperă o largă arie de interes, de la reviste pentru femei, pentru copii, reviste pentru amenajari sau reviste culinare, până la titluri auto şi pentru barbati. Cumulat, numarul romanilor care citesc lunar publicatiile editate de Burda Romania ajunge la aproape 5 milioane de cititori. Asta inseamna simplu ca unul din 4 romani citeste in fiecare luna unul din titlurile de succes ale companiei.

Titlurile din portofoliul Burda România sunt:

Ioana, Practic in bucatarie, Practic Idei pentru casă, grădină şi apartament, Casa Lux, Casa de vacanţă, Ioana Horoscop, Ioana Secretele Bucatariei, Burda, Men’s Health, Auto Special Catalog, Autoshow, Grădina mea de vis, Ioana visul copiilor, Ioana Locuinţa mea, Cărticica Practic(ă), Ioana Sudoku, Practic Sudoku, Draga mea pentru copii, Frizuri, Ioana Supla si sanatoasa.
Adina Gheorghe
Marketing Manager

BURDA ROMANIA
Bd. Carol I, nr. 31-33, complexul Asirom, corpul 4, Sector 2
Tel.: 0372106000
Fax: 0372106055
adina.gheorghe@burda.ro
www.burda.ro
adina.gheorghe@burda.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/burda-romania/practic-10-discount-la-orice-produs