Revista IOANA Sarbatoreste Ziua Femeii alaturi de MAMELE SOS

BUCURESTI - 7 martie 2009

Comunicat tip General in Social

Trustul de presa Burda Romania, prin revista Ioana - cea mai iubita revista pentru femei din Romania - va sarbatori Ziua Femeii alaturi de 20 de femei speciale – mamele SOS din SOS Satul Copiilor.
Pe 8 martie, la ora 12:00, redactia revistei Ioana va surprinde mamele SOS, din cadrul SOS Satele Copiilor, printr-o vizita pe care le-o va face pentru a le spune „La multi ani” de Ziua Femeii.

Mama SOS este mama sociala care locuieste in casa SOS si ofera o familie unui numar de 5 pana la 7 copii, alaturi de care alcatuieste Familia SOS.
Mama socială se dedică transformării unei case SOS într-un spaţiu deschis, confortabil, stabil şi plin de afecţiune, punându-şi amprenta personală asupra gospodăriei.
Ea acceptă şi întelege istoria personală a fiecărui copil pentru care îşi asumă responsabilitatea creşterii, îngrijirii şi educării.
Este o femeie matură şi echilibrata căreia îi place să comunice cu cei din jur, în beneficiul copiilor.
Îi place să înveţe permanent şi se preocupă de echilibrul între viaţa sa profesională şi cea privată.
Este conştientă de personalitatea unică a fiecărui copil, ajutându-l să devină, pas cu pas, un tânăr independent şi responsabil.
Pentru daruirea cu care aceste femei se dedica familiilor SOS – revista Ioana doreste sa le bucure de Ziua Femeii oferindu-le acestora flori si cadouri.
In opinia revistei Ioana, mamele SOS implinesc, cea mea frumoasa si importanta misiune a femeii - aceea de a fi mama.

Va asteptam duminica, 8 martie sa va sarbatorim impreuna Ziua Femeii in SOS Satul Copiilor din strada Floreasca nr. 165 (Zona Floreasca – Aurel Vlaicu), la ora 12:00.

In cursul zilei de luni, 09 martie, veti primi fotografii de la aceasta sarbatoare.
Partenerii acestui eveniment sunt: MORAZ (produse cosmetice distribuite in Romania prin Pharma Consulting & Management) si Gradina de Sud.

Despre Burda Romania

* * *
Despre BURDA ROMÂNIA. Istoria companiei BURDA începe acum aproape 100 de ani, ca o afacere de familie specializată pe tipărituri. Hubert Burda Media a ajuns să fie o companie de top europeană, prezentă în mai multe domenii, de la editare de publicaţii de succes, până la producţii radio şi tv, webhosting, marketing direct. Primul lucru la care oricine din Europa se gândeşte când aude cuvântul BURDA este revista de modă, biblia de fashion a unor întregi generaţii de femei. Aenne Burda este cea care a lansat revista şi care a transformat-o într-un simbol al bunului gust. Astăzi Burda înseamna mult mai mult decât o singură revistă de modă, tipăreşte peste 260 de publicaţii peste tot în Europa, are peste 7.000 de angajaţi şi este într-o continuă expansiune, în special axată pe ţările din Europa de Est, pe editarea online şi pe marketing direct.
În România, compania tipăreşte 20 de titluri periodice, cu un succes extraordinar. Numărul românilor care citesc lunar publicaţiile editate de Burda România ajunge la peste 2,5 milioane de cititori unici (urban, 14-64 ani). Asta înseamnă că circa 30% din românii din mediul urban, cu vârste între 14-64 ani, citesc în fiecare lună cel puţin unul dintre titlurile de succes ale companiei, fie că este vorba de Autoshow, Ioana, Practic in Bucatarie, Casa Lux, Men's Health sau Cool Girl.

* * *
Despre IOANA. O dată la 2 săptămâni cititoarele găsesc în revista Ioana întreg universul lor: modă, coafură, cosmetică, stil de viaţă sănătos, poveşti de iubire, reţete gastronomice, medicină, terapii complementare, psihologie de cuplu, îngrijirea copiilor, sfaturi practicepe teme sociale, financiare, reportaje cu oameni obisnuiţi, interviuri cu vedete, horoscop, turism intern şi internaţional. Cu o circulaţie de 80.000 copii/ediţie şi cu o audienţă de 509.000 cititori/editie, conform Studiului Naţional de Audienţă (octombrie 2007-octombrie 2008), revista Ioana a convins cititorii, încă de la primul număr, că este o revistă de top. De-a lungul timpului, Ioana şi-a ţinut promisiunea făcută cititoarelor: să fie cea mai bună! Revista are un format de 80+4 pagini color.


* * *
Despre SOS SATELECOPIILOR.
SOS Satele Copiilor este un concept de ingrijire a copiilor in dificultate - copii fara familie sau care nu mai pot fi ingrijiti, din diferite motive, de proprii parinti - intr-un mediu familial, pe termen variabil, pana cand devin tineri independenti si autonomi. Detalii despre aceste case familiale SOS se pot gasi pe site-ul www.sos-satelecopiilor.ro.

SOS Satele Copiilor Romania este membra a SOS Kinderdorf International, organizatie nominalizata in 1999 la Premiul Nobel pentru pace, afiliata UNESCO, consultant al ONU si castigatoare a Premiului Conrad Hilton, cea mai prestigioasa distinctie internationala acordata in domeniul caritatii.
Adina GHEORGHE
Marketing Coordinator
Burda ROMÂNIA
Ion Campineanu 11, et.3,
Sector 1, Bucuresti
Tel: 021.312.20.12
Fax: 021.311.35.87
Mobil: 0722161421
adina.gheorghe@burda.ro