Castiguri din ape tulburi

BUCURESTI - 28 octombrie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

In numarul din aceasta saptamana, BusinessWeek Romania prezinta exemple de investitori pentru care criza financiara a reprezentat un prilej excelent pentru profit. Sunt doar o mica parte din investitorii prezenti pe pietele financiare, dar castiga in timp ce toata lumea pierde, isi pastreaza cumpatul in vreme ce panica ocupa pietele

Castiguri din ape tulburi

'Acum e momentul sa cumparam', este de parere Cristian Sima, ghidandu-se dupa principiile lui Warren Buffett, care recomanda 'fii lacom cand ceilalti sunt fricosi'. Insa caderea pietelor a schimbat atitudinea multor jucatori care in vremurile bune erau dispusi sa riste mai mult. Adrian Ciucasu, manager la Vodafone Romania, declara in urma cu mai bine de un an ca are disponibili lunar intre 5.000 si 10.000 de lei pentru investitii. Din cauza perioadei foarte agitate, in ultima luna a decis sa nu isi modifice portofoliul existent, in speranta ca pe termen mediu piata isi va reveni.

O pondere tinzand catre zero a actiunilor in portofoliul investitional este chiar recomandata de unii brokeri. „Piata de capital trece printr-o conjunctura nefavorabila si agitata, atat in Romania, cat si in alte tari. Investitiile in actiuni sunt mult mai
riscante decat in trecut”, observa Razvan Pasol, presedintele Intercapital Invest.
El recomanda in momentul de fata unui eventual investitor un portofoliu cu o pondere ridicata a instrumentelor cu venit fix si o reducere semnificativa a ponderii actiunilor.

Cu toate ca, dupa lectia data de criza subprime, atitudinea sefilor departamentelor de investitii se schimba, iar agresivii nu mai sunt priviti cu ochi buni, apetitul pentru risc poate aduce profituri bune. Numai ca acum bancheri si investitori deopotriva sunt cu ochii in patru.

Afla din noul numar BusinessWeek Romania ce produse bancare au pregatit institutiile financiare pentru amatorii de risc si care sunt prognozele pentru piata valutara interna.

Din acelasi numar BusinessWeek Romania: “Ce carte joaca Gazprom in Romania?” ; “Alenia incheie noi aliante in Romania”; “Miza ofertei Mittal pentru Comvex Constanta” “Emerson investeste la Cluj mai mult decat Nokia”.

Despre Business Media Group

Business Media Group (BMG) este un grup independent de media, fondat în 1995 cu doua divizii de publicaţii: Business Publishing (ce cuprinde săptămânalul în limba engleză Business Review, revista de afaceri Biz, BusinessWeek Romania – licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume, cel mai complet ghid al afacerilor - The Workbook - şi revista de publicitate Campaign) şi Lifestyle Publishing (Stuff – licenţa revistei internaţionale de tehnologie Stuff Magazine).
Pe langa acestea, Business Media Group este organizatorul unora dintre cele mai importante evenimente B2B din Romania, prin Divizia de Evenimente: Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy.


Pentru intrebari sau mai multe informatii referitoare la acest articol sau la revista BusinessWeek Romania, va rugam luati legatura cu Bianca Manescu, Marketing Executive, Business Media Group, la tel 021.206.06.80 sau bianca.manescu@bmg.ro
bianca.manescu@bmg.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/business-media-group/castiguri-din-ape-tulburi