Locomotiva Schimbarii

BUCURESTI - 23 septembrie 2008

Comunicat tip General in Afaceri


In numarul din aceasta saptamana, BusinessWeek Romania examineaza restructurarea Electroputere Craiova din perspectiva noului CEO al companiei, suedezul Clas-Olof Westman.

Locomotiva Schimbarii

Electroputere a fost privatizata anul trecut, la a saptea tentativa, fiind preluata de compania saudita Al Arrab, pentru mai mult de 120 de milioane de euro. Numit de noul actionar, Westman - care a lucrat peste 40 de ani in cadrul grupului suedez ABB - se afla in fata unei provocari uriase. Anul trecut, producatorul craiovean a avut pierderi de 16,5 milioane de euro, mai mari cu 8,3% fata de 2006. Nici in primele sase luni ale acestui an situatia nu a fost prea buna, pierderile ajungand la la 3,5 milioane euro, desi cifra de afaceri pentru aceeasi perioada a crescut cu 28%, pana la 21,9 milioane de euro.

“Trebuie sa restructuram intreaga fabrica. Schimbarile de mentalitate vor dura, insa, o generatie”, spune Westman, care a modificat pana acum unele proceduri birocratice si a reorganizat procesele de productie. El se afla deja in intarziere fata de planul initial, dar spera sa aduca compania 'pe zero' pana la sfarsitul acestui an. In timp ce Westman si-a propus sa reuseasca anul acesta o cifra de afaceri de peste 70 de milioane de euro, presedintele Consiliului de Administratie al Electroputere, omul de afaceri Fathi Taher, este mai optimist, sperand atingerea unei cifre de 108 milioane de euro.

Viitorul Electroputere depinde de succesul eforturilor lui Westman, intrucat reprezentantii Al Arrab i-au dat termen pana in iulie 2009 sa restructureze compania, urmand ca atunci sa decida daca vor continua investitiile.

In acelasi numar BusinessWeek Romania: “Alegerile gresite, lacomia si incapatanarea de a nu invata din greseli au dus la criza financiara actuala”; “De ce fondurile deschise de investitii autohtone sunt mai putin afectate de criza”; 'Cum influenteaza sistemul buy-back afacerile retailerilor din domeniul electrocasnicelor'

Despre Business Media Group

Business Media Group (BMG) este un grup independent de media, fondat în 1995 cu doua divizii de publicaţii: Business Publishing (ce cuprinde săptămânalul în limba engleză Business Review, revista de afaceri Biz, BusinessWeek Romania – licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume, cel mai complet ghid al afacerilor - The Workbook - şi revista de publicitate Campaign) şi Lifestyle Publishing (Stuff – licenţa revistei internaţionale de tehnologie Stuff Magazine).
Pe langa acestea, Business Media Group este organizatorul unora dintre cele mai importante evenimente B2B din Romania, prin Divizia de Evenimente: Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy.


Pentru intrebari sau mai multe informatii referitoare la acest articol sau la revista BusinessWeek Romania, va rugam luati legatura cu Bianca Manescu, Marketing Executive, Business Media Group, la tel 021.206.06.80 sau bianca.manescu@bmg.ro
bianca.manescu@bmg.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/business-media-group/locomotiva-schimbarii