Maine are loc a treia editie a GreenBiz Forum, evenimentul afacerilor verzi si al corporatiilor sustenabile

BUCURESTI - 22 iunie 2010

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Revista Biz organizeaza in data de 23 iunie cea de-a treia editie a GreenBiz Forum (www.bizforum.ro), eveniment de o zi care prezinta provocarile, oportunitatile si implicatiile afacerilor green, ale practicilor de management sustenabil si ale strategiilor de green marketing. Detalii despre eveniment se gasesc pe site-ul www.bizforum.ro.

La eveniment si-au confirmat prezenta 17 speakeri intre care: Diana Klusch, Corporate Affairs Director, Ursus Breweries, Liviu Mihaiu, Preşedinte, Asociaţia Salvaţi Dunărea şi Delta, Luminiţa Oprea, CEO Saga Business &Community, Florina Şerban, CSR & Community Relations Coordinator Corporate Affairs Department, COSMOTE, Laura Sgarcitu, PA&C Specialist, Community Programs, Coca-Cola HBC Romania, Anca Nuţă, Director al Departamentului de Identitate şi Comunicare, UniCredit Tiriac Bank, Alina Stanciu, Business Director, Ogilvy Public Relations, Teia Gavrilescu, Preşedinte, ViitorPlus.

Tema principala a evenimentului este Think Long Term, si are la baza ideea ca a fi si a actiona green inseamna mai mult decat ecologie, inseamna sustenabilitate si aplicarea unor principii de dezvoltare durabila. Programul evenimentului include trei sesiuni de conferinta ce vor aborda dintr-o perspectiva 360 grade aceasta tematica.

Un moment special in cadrul evenimentului il constituie prezentarea GreenBrands 2010, studiul international despre brandurile green ale lumii, realizat de Landor Associates si prezentat in premiera in Romania de catre Seed Consultants. Programul complet poate fi consultat pe site-ul www.bizforum.ro/program

GreenBiz Forum va marca o premiera prin lansarea in Romania, concomitent cu lansarea internationala, a campaniei de dezvoltare durabila 10 Prioritati. Un singur viitor de catre Ursus Breweries, membra a SABMiller plc.

GreenBiz Forum este un eveniment integrat green nu doar prin tematica abordata ci sub multiple aspecte, care tin inclusiv de organizare si logistica. Astfel, el se va desfasura intr-o locatie green, hotelul Crowne Plaza fiind primul hotel bucurestean cu eticheta ecologica europeana. Gustarile oferite participantilor sunt organice iar welcome bag-ul contine produse eco-friendly. Materialele folosite pentru eveniment sunt reciclabile, printurile au fost limitate sau realizate pe hartie reciclabila iar bauturile la eveniment se vor servi numai in ambalaje returnabile sau reciclabile.

Evenimentul se adreseaza reprezentantilor din top si middle management din companiile mari interesati de resurse de management sustenabil, specialistilor in PR, corporate communication officers, brand manageri interesati de strategii de green marketing, ONG-urilor ce promoveaza activitati de protectie a mediului inconjurator ce cauta finantare si interactiune cu mediul corporate, reprezentantilor media de specialitate si ai new media, bloggeri implicati in campanii green, antreprenorilor de eco business care cauta parteneri de afaceri si furnizori de solutii de business precum si reprezentantilor oficialitatilor care prezinta norme si legislatie in domeniul green.

Despre Business Media Group

Despre GreenBiz Forum
GreenBiz Forum este primul eveniment ce abordeaza trendul green din perspectiva contributiei brandurilor si corporatiilor. El face parte dintr-un proiect mai amplu dezvoltat de revista Biz si denumit GreenBiz, o platforma de media si un loc in care toti cei care relationeaza cu ideea de greenbusiness sa acceseze informatii, sa interactioneze, sa poata comunica experiente legate de green business si green marketing. Aceasta include evenimente de business, un blog specializat – Green360 si o sectiune editoriala dedicata in cadrul revistei Biz.

Despre Biz
Biz este prima revista de afaceri de business din Romania. Anul acesta sarbatoreste zece ani de existenta, ocazie cu care marcheaza numeroase premiere pe piata publicatiilor de afaceri. La primul sau numar, in 2000, cand majoritatea conexiunilor la Internet in Romania se faceau prin dial-up, Biz titra pe coperta ca Internetul este afacerea viitorului. Piata urma sa ii dea dreptate ani mai tarziu. Termenul de brand, atat de popular azi, a fost introdus in vocabularul de marketing in 2002, pe coperta Biz. Formate jurnalistice cum sunt coverstory, feature, topuri sau ghiduri sau evenimente de amploare cum sunt ZileleBiz au fost initiate in Romania de catre Biz. Incepand din 2009 revista Biz are un nou actionariat si este condusa de Marta Usurelu.

Pentru detalii, inscriere si acreditari de presa, va rugam contactati Gabriela Matei, e-mail gabriela.matei@revistabiz.ro, telefon: 0371.32.32.32.
gabriela.matei@revistabiz.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/business-media-group/maine-are-loc-a-treia-editie-a-greenbiz-forum-evenimentul-afacerilor-verzi-si-al-corporatiilor-sustenabile