Revista Biz anunta brandurile cu cel mai mare impact din Romania in cadrul evenimentului High Impact Brands 2010

BUCURESTI - 30 iunie 2010

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Revista Biz organizeaza in data de 2 iulie 2010 conferinta High Impact Brands, in cadrul careia prezinta rezultatele celui mai inedit top dedicat marcilor, realizat de compania de cercetare Synovate. Evenimentul va avea loc la hotel Howard Johnson Bucuresti.

Aflat la cea de a 8-a editie, studiul este unul dintre principalii indicatori ai pietei de marketing si, totodata, unul dintre proiectele traditionale ale revistei Biz. Clasamentul include si topul marcilor cu cea mai mare notorietate, topul celor mai puternice marci romanesti, topul marcilor de impact pe sexe si categorii de varsta.

Studiul va fi prezentat de catre Adina Nica, Head of Research Qualitative & Quantitative, Synovate si va fi urmat de prezentari ale strategiilor brandurilor castigatoare, sustinute de Natalia Stroe Group Brand Manager My Coke, Black Sea Region si Sorin Psatta, Integrated Communication Director, Graffiti BBDO, Bogdana Butnar, Managing Director & Head of Strategy MRM.

Invitatul special al evenimentului este Dave Hannay, Global Commercial Head of Brand Equity, Synovate ce va sustine o prezentare pe tema “Recession: a crisis in confidence and implications for brand management.”, o cercetare realizata in scopul sprijinirii marketerilor in eforturile de a pastra focusul strategiilor in perioada de recesiune.

Evenimentul va avea o audienta format din directori de marketing din companii mari, brand manageri si specialisti in comunicare, consultanti independenti in PR, media si branding, reprezentanti agentii de branding, PR si publicitate, jurnalisti si bloggeri.

Despre Business Media Group

Despre Biz
Biz este prima revista de afaceri de business din Romania. Anul acesta sarbatoreste zece ani de existenta, ocazie cu care marcheaza numeroase premiere pe piata publicatiilor de afaceri. La primul sau numar, in 2000, cand majoritatea conexiunilor la Internet in Romania se faceau prin dial-up, Biz titra pe coperta ca Internetul este afacerea viitorului. Piata urma sa ii dea dreptate ani mai tarziu. Termenul de brand, atat de popular azi, a fost introdus in vocabularul de marketing in 2002, pe coperta Biz. Formate jurnalistice cum sunt coverstory, feature, topuri sau ghiduri sau evenimente de amploare cum sunt ZileleBiz au fost initiate in Romania de catre Biz. Incepand din 2009 revista Biz are un nou actionariat si este condusa de Marta Usurelu.

Pentru detalii, inscriere si acreditari de presa, va rugam contactati Gabriela Matei, e-mail gabriela.matei@revistabiz.ro, telefon: 0371.32.32.32.
gabriela.matei@revistabiz.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/business-media-group/revista-biz-anunta-brandurile-cu-cel-mai-mare-impact-din-romania-in-cadrul-evenimentului-high-impact-brands-2010