Risti si castigi. Cat de important este sa indraznesti in afaceri

BUCURESTI - 26 mai 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Cat de mult sunt dispuse companiile sa riste pentru a castiga in afaceri? Ce trebuie facut atunci cand sunt la limita de a intra intr-o criza? Biz, impreuna cu specialistii in managementul riscurilor, raspunde la aceste intrebari in numarul curent al revistei.

Risti si castigi. Cat de important este sa indraznesti in afaceri

La nivel international, cel mai relevant exemplu de expunere la risc este cel al bancilor americane si europene care se afla intr-un impas financiar ca urmare a crizei subprime. In Romania, in asumarea riscurilor, se remarca o polarizare a atitudinilor antreprenorilor si managerilor, intre un grad mare de acceptare a riscurilor si o toloranta scazuta la risc. Diferente mari exista si intre manageri si antreprenori in ceea ce priveste riscul, atat din punctul de vedere al culturii si acceptarii lui cat si din punctul de vedere al tolerantei la risc.
Biz arata la ce riscuri se expune un antreprenor, care sunt tipologiile acestuia, ce riscuri isi asuma un manager si cum pot fi minimizate sau controlate. Plus, sfaturile specilialistilor in managementul riscurilor: Cum treci de riscul financiar, cum te aperi de riscul de piata, ce faci cand fug angajatii, cum gestionezi riscul.
Alte articole in acest numar din Biz:

FOCUS: Hotel independent vs lant international
Cu o piata in care penetrarea marilor branduri internationale din domeniul hotelier este de 1% la nivel national, Romania promite destul de mult ca dezvoltare a segmentului de lux. Atat reprezentantii independenti, cat si cei ai hotelurilor internationale declara pentru Biz ca nu vad o competie directa intre cele 2 categorii, ci mai degraba in interiorul lor: lupta apriga se duce intre un hotel independent si un altul, si la fel si intre lanturile internationale.
Desi jucatorii independenti au inca atuul primului venit, pe viitor unicitatea, standardele ridicate si investitiile in promovare vor fi factori decisivi pentru mentinerea lor pe piata. Cat de profitabila este industria, ce cifre de afaceri au inregistrat hotelurile din Romania si care sunt avantajele de o parte si de cealalta, in numarul curent al revistei Biz.

START: Presa online bate ziarul clasic
Pe fondul expansiunii media digitale, tot mai multe voci si-au exprimat opinia in acest an, la Forumul Economic de la Davos, ca pana in 2014, presa scrisa nu va mai exista. Tendinta de digitalizare a inceput sa se contureze si in media romaneasca, in urma cu trei-patru ani. Specialistii media explica in Biz care e pasul urmator in media online.

Despre Business Media Group

Business Media Group (BMG) este un grup independent de media fondat în 1995 cu doua divizii de publicaţii: Business Publishing (ce cuprinde săptămânalul în limba engleză Business Review, revista de afaceri Biz, BusinessWeek Romania – licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume, cel mai complet ghid al afacerilor, The Workbook şi revista de publicitate Campaign) şi Lifestyle Publishing (Stuff – licenţa revistei internaţionale de tehnologie Stuff Magazine)
Pe langa acestea, Business Media Group este organizatorul unora dintre cele mai importante evenimente B2B din Romania, prin Divizia de Evenimente: Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy, Ad’Or.




Persoana de contact: Adina Milea, Brand Manager. Tel: 021.206.06.80 , email: adina.milea@bmg.ro website: www.revistabiz.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/business-media-group/risti-si-castigi-cat-de-important-este-sa-indraznesti-in-afaceri