Concurenta acerba pentru un loc in ABM Community - peste 2500 de aplicanti
BUCURESTI - 9 martie 2005
Comunicat tip General in Educatie / Cultura
Business Organization for Students (BOS) a incheiat selectia pentru ABM Community II, luni, 6 martie. Aplicatiile trimise pe www.abm.ro, in intervalul a 10 zile, au depasit numarul de 2500. Programul isi propune sa ofere studentilor o altfel de educatie prin contact direct cu realitatile pietei. Numarul de locuri disponibile a fost de 35 pentru fiecare comunitate, studentii putand opta pentru Advertising, Business sau Marketing Community in functie de domeniul de interes.
Inscrierile pentru ABM Community au presupus completarea unui formular complex online cu intrebari deschise si 10 intrebari grila. Pentru dezvoltarea portalului www.abm.ro s-a folosit o solutie Euroweb – internet for business. Scopul BOS a fost acela de a selecta cei mai buni studenti, nu atat prin rezultatele deosebite obtinute in facultate, cat prin solutiile propuse la studiile de caz si nivelul de informare in domeniul ales.
“ Studentii obisnuiesc sa spuna ca facultatea nu le ofera decat teorie, iar firmele se plang ca studentii nu au experienta necesara. Acesta este principalul motiv pentru care BOS a hotarat sa dezvolte programul ABM Community. Am ales sa mediem relatia student-companie prin intermediul internetului-www.abm.ro, deoarece 90% din utilizatorii de internet au intre 18 si 25 de ani. Prin ABM Community firmele au posibilitatea de a investi in educarea fortei de munca de maine, iar studentii pot invata din experienta practica a profesionistilor in domeniu.” a declarat George Samoila – Presedinte BOS
Directorii de creatie, Liderii propriilor afaceri, Marcom Managerii, Brand Managerii, vor fi profesori in cadrul Advertising, Business si Marketing School. De asemenea, cei selectati vor avea misiunea de a dezvolta portalul www.abm.ro – primul portal de resurse creat de studenti pentru studenti. Portalul are si o sectiune de prezentare a companiilor si a job-urilor oferite (Jobs ABM), cu scopul declarat de a da o solutie la nevoile studentilor de informare si angajare.
ABM Community – anul I a insemnat in cifre: 10 zile de conferinte, 14 zile de seminarii, peste 800 de studenti participanti la conferintele Advertising&Marketing Days si Business Days, 32 de speakeri, 6 companii partenere.
Despre Business Organisation for Students
Business Organization for Students este o organizatie non-guvernamentala, apolitica, non - profit, educationala, condusa in intregime de studenti. Partenerii BOS sunt: Cabinetul Calin Tatomir, Binder Gruppe, Interamerican, Allied Telesyn, Marsh, Radiocomunicatii S.A., Euroweb, Kinecto Permission Marketing, Neogen.
Alina Blaga - PR Manager
0726 37 54 18
Business Organization for Students
alina.blaga@gmail.com