Premii mari pentru magazine mici -Revista Piaţa şi Metro România premiază cele mai bune magazine de până la 100 mp

BUCURESTI - 18 aprilie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Revista Piaţa şi Metro România premiază cele mai bune magazine de până la 100 mp.
Pentru prima oară în România, revista Piaţa şi Metro cash&carry organizează un concurs pentru desemnarea celor mai bune magazine mici; comercianţii care operează magazine de maximum 100 mp sunt invitaţi să se înscrie în competiţia Premiile de Excelenţă ale Comerţului Tradiţional Românesc, dotată cu premii şi menţiuni în valoare de 27.000 de euro.

În România, mai mult de jumătate din bunurile de folosinţă zilnică sunt vândute prin zecile de mii de magazine mici, de până la 100 metri pătraţi. Sunt magazinele de la parterul blocului sau de la colţul străzii, magazinele pe care le frecventaţi pentru că v-aţi împrietenit cu vânzătoarea sau doar pentru că aşa v-aţi obişnuit. Sau, dimpotrivă, sunt magazinele în care refuzaţi să intraţi pentru că nu vă inspiră suficientă încredere.

Pentru prima oară în România, revista Piaţa şi Metro cash&carry organizează un concurs pentru desemnarea celor mai bune magazine mici; comercianţii care operează magazine de maximum 100 mp sunt invitaţi să se înscrie în competiţia Premiile de Excelenţă ale Comerţului Tradiţional Românesc, dotată cu premii şi menţiuni în valoare de 27.000 de euro. În gala festivă ce va avea loc pe 25 mai la hotelul Hilton din Capitală vor fi acordate premii pentru eficienţă, dinamism, specializare, marketing şi Marele Premiu pentru cel mai bun dintre magazinele mici din România.

Înscrierea în concurs, pâna la 30 aprilie, se face prin completarea unui talon disponibil în revista Piaţa, în cataloagele Metro şi în magazinele Metro din toată ţara.

Premiul pentru eficienţă este acordat comerciantului care a reuşit, în 2005, cele mai mari vânzări raportat la suprafaţa magazinului şi numărul angajaţilor. Premiul pentru dinamism recompensează comerciantul cu cea mai mare creştere a încasărilor în 2005 faţă de 2004; premiul pentru marketing este acordat magazinului care a avut cele mai bune iniţiative faţă de clienţi, iar premiul pentru specializare este rezervat magazinului care a obţinut cele mai mari încasări din comercializarea produselor cu un anumit specific. Fiecare din aceste patru premii are valoarea de 2.000 euro, iar menţiunile, echivalente cu premiile II şi III, câte 500 euro.

Marele Premiu, în valoare de 15.000 euro, recompensează magazinul cu cele mai bune performanţe în ansamblu, cel mai bine evaluat pe baza criteriilor stabilite pentru cele patru categorii de premii.

Despre Business Publishing Group

Business Publishing Group editeaza revistele: Piata- revista bunurilor de larg consum, Food&Bar Magazine- revista tendintelor in restaurantelor si baruri, Pharma Business - revista de marketing şi management farmaceutic şi medical.

Cristian Badescu
Revista Piata
Redactor Sef

Business Publishing Group
Str. C-tin Noica nr.136 A
Tel: 031 2281046/47/48
Fax: 021 3119427
Email: office@bpgroup.ro

marketing@bpgroup.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/business-publishing-group/premii-mari-pentru-magazine-mici-revista-piata-si-metro-romania-premiaza-cele-mai-bune-magazine-de-pana-la-100-mp