By-Product Pricing

Definitie By-Product Pricing

O metoda de stabilire a pretului folosita in situatii in care rezulta un produs secundar in urma procesului de fabricatie. Daca valoarea produsului secundar este mica, atunci pretul sau nu va afecta pretul produsului principal daca, pe de alta parte, acesta are o valoare mare, producatorul ar putea sa se regaseasca intr-o pozitie avantajoasa prin stabilirea unui pret mai mic pentru produsul principal.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru By-Product Pricing? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul By-Product Pricing.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la By-Product Pricing. Definitiile termenilor despre By-Product Pricing cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la By-Product Pricing, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la By-Product Pricing.