CallCenterNet - Prima retea de call centere in franciza a intrat in Romania
BUCURESTI - 23 martie 2009
Comunicat tip General in Afaceri
CallCenterNet, un important jucator european pe piata de call centere, isi face intrarea pe piata romaneasca prin francizarea a 2 call centere locale: CATI si Giordano Vini.
Compania, cu sediul central in USA si birouri locale in Franta, Olanda, Anglia, Germania, Spania, Africa de Sud aduce o noutate absoluta in domeniul contact centerelor din Romania, prin construirea unei retele de colaborare intre call centere, distribuite pe tot teritoriul tarii.
Folosind o platforma tehnologica unica, CallCenterNetRomania reprezinta entitatea centrala responsabila pentru coordonarea resurselor legate la reteaua in sine.
Sistemul de franciza CallCenterNet aduce oricarui business numeroase avantaje: investitii minore, risc minor, recuperari imediate, suport continuu, training complet, business nou derivand din reteaua existenta
“Avantajul de a fi afiliat la reteaua CallCenterNet se traduce in primul rand prin avantajul de a beneficia de un «call center la cheie». Practic, oferim un intreg pachet de beneficii oricarui francizat, astfel incat acesta sa fie capabil sa functioneze la ce mai buni parametri inca din prima zi de activitate. Inovatia noastra este “GLOCAL: Global si Local” pentru a fi aproape de clienti, furnizand servicii la o calitate ridicata cu preturi competitive” – declara Costin Alexandru, General Manager CallCenterNet Romania
Serviciile oferite de CallCenterNet Romania sunt: Inbound (serviciu clienti, post operator), Outbound (sondaje, telemarketing, cercetari de Piata), servicii pentru locuitorii oraselor
Despre CallCenterNet Romania
.
Costin Alexandru
General Manager
Telefon: 031 4900956
E-mail:calexandru@callcenternet.org
romania@callcenternet.org