Capacitatea pietei firmei

Definitie Capacitatea pietei firmei

Indicator care exprima dimensiunea pietei unei firme. Se exprima prin intermediul unor indicatori fizici si valorici, cum sunt: volumul ofertei, volumul cererii pietei, volumul tranzactiilor, cota de piata. Capacitatea pietei poate fi efectiva (volumul vanzarilor realizate efectiv de firma, intr-o perioada determinata) sau potentiala (volumul maxim al vanzarilor pe care firma le-ar putea realiza intr-o perioada determinata).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Capacitatea pietei firmei? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Capacitatea pietei firmei.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Capacitatea pietei firmei. Definitiile termenilor despre Capacitatea pietei firmei cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Capacitatea pietei firmei, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Capacitatea pietei firmei.