Carry-Over Effect

Definitie Carry-Over Effect

O reclama dintr-o anumita perioada de timp poate continua sa aiba efecte in perioade ulterioare. Modelarea efectelor publicitare si planificarea programelor de advertising trebuie sa ia in considerare astfel de efecte intarziate. Aceasta se poate face fie prin derviarea intarzierii direct de la informatie sau prin factorul standard de carry-over(vezi Adstock). Proportia efectului necontinuat se numeste “decay”.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Carry-Over Effect? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Carry-Over Effect.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Carry-Over Effect. Definitiile termenilor despre Carry-Over Effect cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Carry-Over Effect, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Carry-Over Effect.