Carryover Effect in Advertising

Definitie Carryover Effect in Advertising

Rata cu care eficienta unei campanii de advetising scade odata cu trecerea timpului de exemplu, o campanie de advertising lansata intr-o luna va avea un efect cu 50% mai redus in luna care urmeaza.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Carryover Effect in Advertising? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Carryover Effect in Advertising.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Carryover Effect in Advertising. Definitiile termenilor despre Carryover Effect in Advertising cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Carryover Effect in Advertising, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Carryover Effect in Advertising.