Femeia la carte

BUCURESTI - 28 februarie 2014

Comunicat tip General in Arta & Entertainment, Educatie / Cultura, Monden / Lifestyle

În perioada 1-8 martie, Cărturești derulează campania ”Femeia la carte”.
Peste 80 de autoare, 86 de titluri apărute la 18 edituri românești, în domenii precum poezie, arhitectură, artă, istorie, economie și afaceri, teatru, gastronomie, memorialistică, biografie, motivaționale, cărți pentru copii și pentru adolescenți și, bineînțeles, ficțiune - toate vor putea fi găsite în locurile special amenajate, din librăriile Cărturești, cu o reducere de 20%.

Femeia la carte

La începutul lunii Martie toată lumea își aduce aminte de femeie. Nu doar de femeia ca soție sau ca iubită (pentru asta există – ca un fel de încălzire prealabilă - Valentines Day și Dragobetele), ci de femeie ca atare. Că este soră sau verișoară, colegă sau mamă, bunică ori vecină, mondenă sau gospodină, femeia devine o prezență cât se poate de importantă, în jurul ei apărând sute de tarabe cu milioane de mărțișoare, buchețele de ghiocei și alte gadgeturi sentimentale. Este perioada în care bărbatul își măsoară mărinimia și, eventual, își evaluează cantitativ (dar și calitativ) anturajul său feminin. Întregul univers pare să fie angajat într-un efort unilateral de dăruire, dinspre bărbat spre femeie, ca și cum s-ar supune unor legi inextricabile. Este amuzant și plăcut... doar că lucrurile pot fi privite și altfel.

De aceea, noi, la Cărturești, credem că începutul lui Martie este cel mai bun prilej să ne amintim de faptul că femeile dăruiesc (și că o fac constant cu generozitate și pricepere), doar că acest lucru se vede mai puțin decât s-ar cuveni.

Așa că am decis să adunăm laolaltă autoare din diferite țări și din diferite domenii, autoare nominalizate sau premiate cu premii Nobel sau Pulitzer, Goncourt sau Book Prize, ori autoare care nu au primit vreun premiu, dar au primit pe deplin aprecierea cititorilor, a criticilor și a editorilor. Nume clasice sau contemporane, nume din Iran sau din Franța, din Germania sau din Peru, nume din Turcia, România sau din Canada, Irlanda, Australia ori Statele Unite. Activiste sau conservatoare, provenind din universul islamic sau catolic, presbiterian sau secularizat, voci aprige sau blânde, pline de gravitate sau de umor, de subtilitate sau de îndârjire, ele construiesc o lume complexă, fină, elastică, pe care tindem să o vedem prea în fugă, prea neatent. Sau să nu o vedem deloc!

Femeile scriu și scriu bine! Și de aceea credem că între 1 și 8 martie este potrivit să le facem cel mai frumos dar pe care și l-ar dori fiecare dintre autoare: să le citim. Să le ascultăm. Să aflăm. Și să spunem mai departe.

Lăsându-le, astfel, să dăruiască.

* Fiecare librărie va prezenta o ofertă în limitele stocului și a spațiului disponibil în respectiva librărie.

Mai multe informații  despre campanie puteți găsi la :http://librarie.carturesti.ro/promotii/femeia-la-carte-1826/

Despre Carturesti

Cărtureşti este un concept store care funcţionează ca o librărie şi ca agent cultural implicându-se activ în revitalizarea vieţii artistice din România şi în campanii de responsabilizare socială. Încă de la deschiderea primei librării la sfârşitul anului 2000, Cărtureşti şi-a propus să schimbe trendul pe piaţa de carte aflat în declin la acea dată, să promoveze calitatea şi valoarea punând nevoile clienţilor pe primul plan.

Taguri: cartereducerecadoucampaniemartisorfemeiescriitore
Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/carturesti/femeia-la-carte