Curs Marketingul produselor şi serviciilor culturale

BUCURESTI - 31 mai 2013

Comunicat tip General in Arta & Entertainment, Educatie / Cultura, Cursuri

În perioada 17 – 21 iunie 2013 Centrul de Pregătire Profesională în Cultură va organiza la Sinaia cursul „Marketingul produselor şi serviciilor culturale” adresat lucrătorilor din organizaţii culturale publice sau private.

Curs Marketingul produselor şi serviciilor culturale

Printre provocările curente în domeniul marketingului cu care se confruntă organizaţiile culturale se numără identificarea corectă a segmentelor de public, dar şi promovarea produselor culturale sub forma unor pachete de beneficii oferite spectatorilor şi/sau vizitatorilor. Operatorii culturali nu găsesc întotdeauna calea potrivită între necesitatea de a-şi adapta produsele, preţurile şi canalele de distribuţie la nevoile şi beneficiile aşteptate de către public şi cea de a rămâne fideli misiunii culturale sau artistice asumate. Este nevoie ca organizaţiile culturale să facă mai mult decât să înveţe tehnici de marketing . Marketingul trebuie să fie parte din strategia de dezvoltare a organizaţiei.

Programul conceput de Centrul de Pregătire Profesională în Cultură este adresat personalului din organizaţiile culturale publice şi private, dar şi persoanelor interesate de aplicarea cunoştinţelor şi abilităţilor de marketing în contextele specifice artelor şi culturii. În marketingul contemporan accentul se pune într-o măsură mai mică pe abilităţile şi instrumentele folosite şi tot mai mult pe relaţia dintre organizaţie şi public, pe crearea unei legături de la egal la egal între organizaţie şi publicul ei. Aceasta este lecţia pe care o oferim în cadrul programului nostru,  derulat pe parcursul a cinci zile şi cu o tematică diversă:

- specificul produselor şi serviciilor culturale

- tehnici de cercetare a comportamentului publicului

- strategii pentru atragerea diverselor categorii de public

- marketingul online

- legătura dintre marketing şi sursele de venit ale organizaţiei culturale

- campanii de comunicare în mediul online şi offline 

Cursul are o manieră dinamică de desfăşurare, iar discuţiile şi exerciţiile se concentrează pe ofertele culturale şi contextele organizaţiilor din care provin participanţii. 

Locul de derulare: Sinaia

Tariful: 1000 lei/participant - include cazarea pentru cinci nopţi în camere cu două sau trei locuri.

Cei interesaţi de alte opţiuni de cazare sunt invitaţi să consulte oferta de servicii de cazare de pe site-ul CPPC: http://www.cppc.ro/files/oferta_turism_Sinaia.pdf

Persoană de contact:

Adina Dragu

telefon: 0788.905.033

e-mail: adina.dragu@cppc.ro

Despre Centrul de Pregatire Profesionala in Cultura

Centrul de Pregătire Profesională în Cultură (CPPC) este o instuţie publică, de nivel naţional, ce funcţionează în subordinea Ministerului Culturii. CPPC este principalul furnizor de programe de formare profesională din domeniul culturii, cu o tradiţie de peste 40 de ani în domeniu. Cursurile oferite sunt recunoscute la nivel naţional de către Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi al Persoanelor Vârstnice şi de către Ministerul Educaţiei Naţionale.

Taguri: formaremarketingculturacurseducatiepregatire
Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/centrul-de-pregatire-profesionala-in-cultura6/curs-marketingul-produselor-si-serviciilor-culturale