Cercetare de marketing

Definitie Cercetare de marketing

Investigare complexa si sistematica a pietei, a mediului extern al firmei, precum si a componentelor mixului de marketing, folosind un ansamblu de metode stiintifice de colectare, analiza, interpretare si sintetizare a informatiilor necesare fundamentarii deciziilor de marketing ale firmei. Cercetarea poate fi :- de teren (engl. - field research) - permite colectarea de date primare (spre exemplu, un sondaj de opinie stradal - un interviu pe baza de chestionar, fata in fata)-  de birou (engl. - desk research) - studiu documentar al diverselor surse de informatii secundare (interne si externe). V. studiu de piata.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Cercetare de marketing? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Cercetare de marketing.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Cercetare de marketing. Definitiile termenilor despre Cercetare de marketing cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Cercetare de marketing, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Cercetare de marketing.