Co-operative Advertising

Definitie Co-operative Advertising

Retail advertising care este platit partial sau pe de-a-ntregul de cel care il produce. De asemenea, doi sau mai multi producatori care lucreaza la aceeasi reclama. De obicei este prescurtat “co-op” advertising.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Co-operative Advertising? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Co-operative Advertising.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Co-operative Advertising. Definitiile termenilor despre Co-operative Advertising cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Co-operative Advertising, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Co-operative Advertising.