Communication Effect of Advertising

Definitie Communication Effect of Advertising

Influenta pe care o reclama sau o alta forma de promovare ar putea sa o aiba, o are sau pe care a avut-o asupra consumatorilor sau asupra utilizarii produsului promovat. Vezi Advertising Effectiveness (eficienta advertisingului).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Communication Effect of Advertising? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Communication Effect of Advertising.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Communication Effect of Advertising. Definitiile termenilor despre Communication Effect of Advertising cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Communication Effect of Advertising, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Communication Effect of Advertising.