Poşta Română a obţinut certificarea sistemului de management al calitaţii

BUCURESTI - 17 februarie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Compania Naţională Poşta Română S.A (CNPR) anunţă că a obţinut, în această lună, certificarea sistemul de management al calitaţii, conform normelor standardului SR EN ISO 9001:2008 pentru administraţia centrală şi direcţiile regionale de poşta. Organismul de certificare este SIMTEX-OC.

În afara plusului reputaţional şi de imagine adus de certificarea sistemului de management al calităţii implementat în cadrul CNPR, certificatul de calitate are si aplicaţii concrete. Astfel, acesta poate fi utilizat în cazul participării CNPR, în mod direct sau prin direcţiile regionale, la licitaţiile care au ca obiect furnizarea de servicii poştale, certificarea fiind de cele mai multe ori, o condiţie eliminatorie de înscriere la licitaţie.

Prin obţinerea acestui standard, Poşta Română demonstrează capacitatea de a implementa un sistem de practici de lucru în vederea furnizării de servicii de calitate ce au drept scop creşterea satisfacţiei clienţilor. Totodată, compania şi-a propus îmbunătaţirea continuă a relaţiei cu angajaţii, clienţii si furnizorii.

Obiectivele strategice ale CNPR pentru anul 2010 sunt creşterea vânzărilor şi îmbunătaţirea calitaţii, implementarea standardului SR EN ISO 9001:2008 fiind doar unul dintre proiectele prin care se urmareşte creşterea calitaţii serviciilor oferite de companie.

Tot în domeniul calităţii, în strategia Poştei Române pentru anul 2010 sunt incluse: continuarea informatizarii oficiilor poştale, ajustarea programului de lucru cu publicul astfel încât să se reducă timpul de aşteptare la ghiseu, reducerea timpului de distribuire a trimiterilor poştale prin retehnologizarea centrelor de tranzit, dezvoltarea serviciilor de poştă hibridă şi diversificarea portofoliului de servicii şi produse.

Un alt obiectiv important al strategiei pe anul 2010 îl reprezintă restructurarea şi dezvoltarea activităţii comerciale în scopul creşterii volumului vânzărilor pe toate segmentele de piaţa pe care compania activează. Astfel, Poşta Română îşi propune pentru acest an o creştere a vânzărilor cu cel puţin 20 la sută şi o mărire a ponderii veniturilor din noi contracte cu cel puţin 7 la sută, în condiţiile valorificării avantajelor competitive ale CNPR rezultate din prezenţa teritorială naţională, capilaritatea reţelei, personalul companiei şi segmentele de piaţă deţinute.

Despre Compania Nationala Posta Romana

Despre Poşta Română
Poşta Română este operatorul naţional în domeniul serviciilor poştale cu capital majoritar de stat, acţiunile fiind împărţite între statul român, reprezentat de către Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiilor (75 la sută din pachetul de acţiuni) şi Fondul Proprietatea (25 la sută din pachetul de acţiuni). Compania deţine o reţea de peste 7.100 de subunităţi poştale şi livrează săptămânal peste 11 milioane de trimiteri. Peste 580 de oficii poştale din totalul de 1.200 subunităţi poştale informatizate sunt incluse într-o reţea privată de comunicaţii, care asigură efectuarea de tranzacţii rapide şi securizate.


Departamentul Relatii Publice
0212007321
massmedia@posta-romana.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/compania-nationala-posta-romana/posta-romana-a-obtinut-certificarea-sistemului-de-management-al-calitatii