Comparative Influence

Definitie Comparative Influence

Unul dintre cele trei tipuri de influenta exercitata asupra consumatorilor (impreuna cu influenta informationala si influenta normativa) de catre grupurile de referinta influenta comparativa apare cand grupul de referinta furnizeaza metode prin care consumatorul sa poata compara credintele sale, atitudinile si comportamentul sau. Influenta comparativa este cu atat mai mare cu cat exista o similaritate mai mare intre opiniile cnsumatorului si cele ale grupului de referinta. Vezi Reference Group (grup de referinta) Informative Influence (influenta informativa) Normative Influence (influenta normativa).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Comparative Influence? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Comparative Influence.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Comparative Influence. Definitiile termenilor despre Comparative Influence cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Comparative Influence, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Comparative Influence.