Inteligenta emotionala va permite se castigati timp

BUCURESTI - 9 iunie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Pe data de 11 şi 12 iunie, la Londra, se desfăşoară Conferinţa Internaţională de Inteligenţă Emoţională, organizată de MHS - liderul mondial în privinţa testelor şi soluţilori de coaching. Pe lângă Peter Salowey, cel care alături de John Mayer a lansat în 1990 termenul de inteligenţă emoţională (EQ), vor prezenta rezultatele obţinute mari companii precum Deloitte, American Express, UBS sau Marriott. România este reprezentată de Daniel Bichiş, trainer EQ în cadrul Competent Consulting.

Inteligenta emotionala va permite se castigati timp

Inteligenţa emoţională (EQ) reprezintă capacitatea de a recunoaşte, controla şi utiliza emoţiile, astfel încât să luăm cele mai bune decizi şi să le punem în aplicare în mod eficient. Persoanele cu coeficient EQ ridicat au şanse sporite de succes profesional şi de a fi fericite. Şi spre deosebire de inteligenţa raţională, măsurată de IQ, nivelul EQ creşte de-a lungul vieţii, de obicei ca rezultat al dezvoltării simultane a capacităţii de controlare şi influenţare a emoţiilor, atât proprii, cât şi ale celor din jur.
Conferinţa Internaţională de Inteligenţă Emoţională de la Londra se concentrează pe transmiterea uui mesaj clar:
• inteligenţa emoţională poate fi dezvoltată şi altfel decât prin acumulare de experienţă în timp,
• există la ora actuală teste şi programe de dezvoltare a EQ extrem de performante,
• aplicarea lor în mediul organizaţional a asigurat niveluri extrem de ridicate ale ROI (valorificare a investiţiei).
„Dacă ar fi venit cineva la dumneavoastră acum zece ani şi v-ar fi spus că în câteva luni puteţi acumula toată experienţa şi puterea de influenţă de care dispuneţi acum, ce i-aţi fi spus?” comentează Daniel Bichiş, singurul trainer şi coach EQ român certificat internaţional în privinţa măsurării şi dezvoltării EQ. „Ei bine, vă întreb acum: mai puteţi aştepta încă 10 ani pentru a vă dezvolta mai departe, sau v-ar prinde bine să câştigaţi acest tmp? Ce veţi putea realiza în următorii 10 ani dispunând chiar de acum de toate aceste ablităţi şi cunoştinţe legate de lucrul cu oamenii (soft skills)?”
Avantajul concurenţial asigurat de programele de recrutare, promovare şi dezvoltare a personalului bazate pe inteligenţa emoţională va fi demonstrat pregnant de cele 24 wokshopuri din cadrul conferinţei. Iată câteva din temele ce vor fi abordate:
• Crearea de lideri prin câştigarea de timp: Impactul global al inteligenţei emoţionale în dezvoltarea leadership-ului la Deloitte - Eileen M. Rogers, Senior Learning Advisor, Deloitte
• Economia emoţională: nivelul de implicare al angajaţilor şi inteligenţa emoţională - Susan David, director la Evidence Based Psychology
• Inteligenţa emoţională - un element crucial al evaluării potenţialului ridicat - experienţa unei companii globale de servicii financiare - John Mahoney Philips, UBS
• Competenţa emoţională şi fidelizarea clienţilor - Conectarea la client - John Avela, fost vice-preşedinte HR la The Marriott Corporation
• Noi am reuşit - puteţi şi voi! Perspectiva American Express cu privire la implementarea unui program de dezvoltare a inteligenţei emoţionale - Deanna Coffin, manager Talent Aquisition & Development, American Express Company
„Obiectvul nostru în cadrul acestei conferinţe este acela de a asigura transferul cât mai rapid al acestor realizări către companiile din ţară”, declară Daniel Bichiş. „Continuând linia de dezvoltare strategică vizând sprijinirea prin tehnicile EQ şi NLP a dezvoltării accelerate a clienţilor noştri, vom folosi această ocazie pentru a ne putea diversifica încă mai mult oferta de teste şi traininguri EQ. De asemenea, conferinţa ne oferă ocazia de a compara rezultatele primului studiu privind impactul EQ asupra angajaţilor şi activităţii din companiile româneşti cu cele obţinute de studii similare realizate la nivel mondial”, adaugă Daniel Bichiş, coordonatorul studiului „Inteligenţa emoţională la locul de muncă - 2007”.
Atât prin temele abordate, cât şi prin calitatea participanţilor, această conferinţă internaţională va marcha un punct de cotitură în dezvoltarea EQ - trecerea de la stadiul de laborator la cel de aplicare intensă în activitatea organizaţională a conceptelor şi tehnicilor dezvoltate. Pentru toate companiile ce vor să câştige timp şi să-şi dezvolte rapid potenţialul uman de care dispun, EQ asigură avantajele competitive pe care şi le doresc. Dar un test sau un program de training eficient, de acest nivel, concentrează eforturi de cercetare şi dezvoltare deosebite, iar informaţiile respective nu sunt disponibile în cărţile de popularizare pe care îşi bazează mulţi oferta. „Nu este suficient ca în titulatura cursului sau în obectivele sale să fie menţionată inteligenţa emoţională” comentează Daniel Bichiş. „Cele două cărţi de popularizare, pe care îşi bazează multe companii româneti trainingurile, au fost scrise în 1995 şi 1998. Vă puteţi permite să vă limitaţi la acele concepte şi nformaţii? Vă puteţi permite să plătiţi scump ceva ce aţi putea citi şi singuri? Vă puteţi juca cu viaţa şi cariera angajaţilor dvs., testându-le nivelul EQ cu chestionare copiate din cărţi, nevalidate, necalibrate pentru România? Poate că da - dar pentru cât timp? Fiindcă tot mai mulţi dintre competitorii dvs. au înţeles deja diferenţa dintre o ofertă profesionistă şi una încropită doar pentru a include în portofoliu o temă la modă”.
În prezent, Competent Consulting este singura companie românească ce:
• asigură servicii de dezvoltare a nivelului EQ prin coaching şi training, certificate la nivel internaţional,
• asigură măsurarea nivelului EQ prin teste validate ştiinţific şi normate pe populaţia românească,
• desăşoară propriile studii privind EQ şi influenţei sale asupra angajaţilor şi activităţii din companiile româneşti,
• este integrată în comunitatea internaţională EQ, făcând schimb în timp real de informaţii şi soluţii de ultimă oră,
• are colaboratori invitaţi să susţină prezentări şi workshopuri la congrese internaţionale pe tema EQ.
Prin toate aceste activităţi, Competent Consulting contribuie semnificativ la accelerarea dezvoltării companiilor româneşti, conform devizei: succesul dumneavoastră este profesia noastră.

Despre COMPETENT CONSULTING SRL

Profilul companiei
Competent Consulting oferă consultanţă şi training în domeniul dezvoltării personale şi organizaţionale, folosind cele mai noi descoperiri din NLP şi inteligenţa emoţională pentru a asigura clienţilor săi avantaje asupra competitorilor şi obţinerea de efecte economice notabile prin investiţii minime. Deviza Competent Consulting este „Succesul dumneavoastră este profesia noastră”.

Mariana Bichiş – Manager,
tel. (021)-688-7548, 0726-801-881, 0788-294-801
contact@competent.ro