Contact centerul CGS din România - finalist in competitia pentru Premiul de excelență pentru Call Centere

BUCURESTI - 12 iunie 2013

Comunicat tip General in IT&C

Bucuresti, 12 iun 2013 - CGS, furnizorul global de solutii si servicii tehnologice, a anunțat că centrul sau de contact din România a fost selectat ca unul dintre cei patru finalisti la noua categorie "Cel mai bun Call Center International", din cadrul "Premiilor de Excelență pentru Call Centere", competitie organizata de Centrul International pentru Calitate si Productivitate.

Premiile vor fi oferite in cadrul unei festivitati prilejuite de cea  de-a 14-a editie anuala a "Saptamanii Call Centerelor",  sustinuta de Centrul International pentru Calitate si Productivitate (IQPC), la renumitul  Caesars Palace din Las Vegas, Nevada.

Premiile de Excelenta pentru Call Centere ofera recunoastere celor mai inovatoare call centere sau persoane din industria de profil din ultimul an, subliniind gandirea  de top, creativitatea si executia deosebita a sarcinilor pe un spectru larg de functiuni intalnite intr-un call center.

CGS ofera in contact centerele sale o paleta larga de solutii specifice (inbound si outbound), in 18 limbi  vorbite in tari din Europa, America de Nord, America Latină, Africa și Orientul Mijlociu. "Ne mândrim cu faptul ca punem clientul pe primul loc, iar nominalizarea pentru acest premiu vorbește de la sine despre spiritul  antreprenorial si gandirea creatoare care ajuta CGS sa aiba această abordare," a declarat Tom Christenson, Președintele Contact Center Solutions CGS. "Suntem onorati sa fim inclusi intre cei patru finalisti și vom continua să oferim servicii excepționale clienților noștri din Europa și din întreaga lume."

Solutiile de contact center ale CGS  includ servicii inbound și outbound, cum ar fi customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate din mai multe verticale de business, oferite cu ajutorul unor agenti motivati, talentati si cu o educatie inalta. Aproximativ 95% dintre angajatii  CGS sunt absolventi sau studenti ai unor institutii de invatamant superior, iar  mulți dintre ei vorbesc două - trei - unii până la cinci limbi straine.

Câștigătorii de la toate cele nouă categorii din concurs vor fi anunțati pe 12 iunie. Pentru mai multe informații despre serviciile de contact center complete oferite de CGS, va rugam sa vizitati www.cgsinc.com. Pentru a afla mai multe despre Saptamana Call Centerelor,  candidați și categoriile din concurs, puteti vizita www.callcenterweek.com.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/computer-generated-solutions-romania/contact-centerul-cgs-din-romania-finalist-in-competitia-pentru-premiul-de-excelen-a-pentru-call-centere