Comunicate Comunicatedepresa.ro

Comunicatedepresa.ro

Compania Comunicatedepresa.ro a emis 5 comunicate de presa

  • Iulian Stanciu, CEO eMAG

    BUCURESTI - 19 noiembrie 2013

    ‚ÄúNe dorim ca toti clientii din tara sa primeasa produsele inainte de sarbatorile de Sfantul Andrei sau de Mos Nicolae‚ÄĚ, isi motiveaza Iulian Stanciu, CEO eMag, decizia surprinzatoare de a organiza Black Friday 2013 cu o saptamana mai devreme decat in anii precedenti. S-au luat in calcul si zilele libere legale de 30 noiembrie si 1 decembrie, care ar putea afecta transportul coletelor si ar presupune costuri mai mari cu plata angajatilor, mai spune Iulian Stanciu.

    Comunicatedepresa.ro: Incepeti campania de Black Friday mai devreme anul acesta. De ce aceasta decizie?

    Iulian Stanciu: In Romania, Black Friday se organizeaza pe 22 noiembrie, asa cum fac si toti ceilalti jucatori mari din retail. Ne dorim ca toti clientii din tara sa primeasa produsele inainte de sarbatorile de Sfantul Andrei sau de Mos Nicolae. Precum stim, zilele de 30 noiembrie si 1 decembrie sunt zile libere legale, fapt care ar putea afecta transportul coletelor si ar spori costurile cu plata angajatilor.    comunicatul de presa

  • Silvia Zanfir, PR&Marketing Manager PC Garage

    BUCURESTI - 12 noiembrie 2013

    Stocuri mai mari decat in 2012, promotii stabilite cu multe luni inainte, o mai buna optimizare a site-ului si multe surprize. Acestea sunt promisiunile pe care PC Garage le face pasionatilor de IT pentru Black Friday 2013. ‚ÄúBlack Friday 2012 ne-a invatat pe toti sa nu subestimam amploarea evenimentului‚ÄĚ, spune Silvia Zanfir, PR&Marketing Manager PC Garage intr-un interviu acordat site-ului Comunicatedepresa.ro. Reprezentantul retailerului online ofera mai multe informatii despre campania de Black Friday din acest an:

    Comunicatedepresa.ro: Black Friday a inceput deja la PC Garage. Ce campanie derulati in aceasta perioada?
    Silvia Zanfir: Campania ‚ÄúCumperi la pret de Black Friday‚ÄĚ este o actiune premergatoare campaniei de Black Friday si se desfasoara in perioada 1-28 noiembrie. Mecanismul este simplu, pe intelesul tuturor: indiferent de produsul achizitionat, vei primi in mod automat sub forma de voucher diferenta dintre pretul la care a fost achizitionat produsul si preturile valabile in ziua de Black Friday.    comunicatul de presa

  • Dana Iorga, director general Operatiuni Koyos.ro

    BUCURESTI - 11 noiembrie 2013

    Pentru a se asigura ca vor onora mai multe comenzi decat anul trecut de Black Friday, retailerul Koyos.ro a lansat de curand o campanie de vouchere, prin care le ofera clientilor garantia ca vor avea acces la reduceri. In stocul magazinului online Koyos.ro vor fi in acest an de doua ori mai multe tipuri de produse decat in 2012, iar site-ul a fost optimizat pentru Black Friday 2013. Dana Iorga, director general Operatiuni Koyos.ro, explica pentru Comunicatedepresa.ro strategiile aplicate pentru campania de Black Friday din acest an.

    Comunicatedepresa.ro: Cand ati inceput pregatirile pentru Black Friday 2013?

    Dana Iorga: Black Friday este un reper important al unui an, comparabil cu sarbatorile de Craciun si de Paste. De aceea, negocierile cu furnizorii incep foarte devreme, din ce in ce mai devreme cu fiecare an.

        comunicatul de presa

  •  Mihai Patrascu, evoMAG: ‚ÄěReducerile de Black Friday vor fi de pana la 70% anul acesta‚ÄĚ

    BUCURESTI - 7 noiembrie 2013

    Retailerul online evoMAG anunta reduceri de pana la 70% de Black Friday 2013, la aproape toate categoriile de produse. Magazinul estimeaza vanzari de 2 milioane de euro in ziua marilor reduceri din acest an, de doua ori mai mari fata de 2012. Mihai Patrascu, fondatorul si directorul executiv al magazinului online evoMAG vorbeste pentru Comunicatedepresa.ro despre strategia pregatita pentru Black Friday 2013.

    Comunicatedepresa.ro (CDP): Cum v-ati pregatit logistic pentru ziua celor mai mari reduceri?

    Mihai Patrascu: Ne-am mutat intr-un nou sediu, care dispune de un spatiu de depozitare de 1.000 de metri patrati, de 5 ori mai mare decat cel anterior si am inaugurat un showroom nou, de 200 de metri patrati, de trei ori mai mare decat cel vechi. Noul spatiu comercial ne va permite sa expunem mai multe produse, iar amplasarea acestuia permite atragerea unui numar mai mare de clienti.    comunicatul de presa

  • Marian Alecsiu, F64: ‚ÄúSuntem mult mai bine pregatiti pentru Black Friday decat in 2012‚ÄĚ

    BUCURESTI - 6 noiembrie 2013

    Cei mai importanti retaileri romani povestesc zilele acestea pentru Comunicatedepresa.ro cum s-au pregatit pentru Black Friday 2013 si fac o retrospectiva a rezultatelor de anul trecut. Demaram astazi seria interviurilor cu Marian Alecsiu, General Manager F64 - cel mai mare retailer foto-video din Romania.

    Comunicatedepresa.ro : Cand ati inceput pregatirile pentru Black Friday 2013?

    Marian Alecsiu: Chiar de anul trecut, de cand am terminat cu Black Friday am inceput sa ne facem planuri pentru 2013. Am avut clienti care m-au intrebat inca din iunie daca produsul X o sa intre la Black Friday si am observat ca interesul a aparut mult mai devreme anul acesta.    comunicatul de presa