Comunicate de presa din domeniul Afaceri

  • C A D O U R I S P E C I A L E pentru 1-8 M A R T I E

    C A D O U R I  S P E C I A L E  pentru  1-8  M A R T I E

    BUCURESTI - 14 februarie 2008

    Comunicat de presa al UNDA MAI SRL

    Cu ocazia zilelor de 1 si 8 martie, Unda Mai va propune cateva variante de cadouri menite sa fie un adevarat rasfat pentru colaboratoarele Dvs. si/sau pentru doamnele si domnisoarele din echipa Dvs.
        comunicatul de presa

  • Tipografia Qual Media a finalizat o investitie de peste 800 mii de Euro

    Tipografia Qual Media a finalizat o investitie de peste 800 mii de Euro

    Cluj-Napoca - 14 februarie 2008

    Comunicat de presa al Qual Media

    Tipografia Qual Media din Cluj-Napoca a pus în funcţiune în această lună noua maşină de tipar offset Heidelberg SpeedMaster 74-5 HL, de ultimă generaţie. Utilajul este cel mai performant pe piaţa de tipar offset din Transilvania, reprezentând o investiţie de peste 800 mii de Euro.    comunicatul de presa

  • Communication Skills cu Dorin Dancu (TMI). 24 martie

    BUCURESTI - 14 februarie 2008

    Comunicat de presa al Qualians

    Vrei sa iti afirmi punctele de vedere fara sa ii ranesti pe ceilalti sau fara sa faci compromisuri inacceptabile? Esti fie prea supus, fie prea autoritar in comunicarea cu ceilalti? Iti este greu sa abordezi un conflict? Iti doresti frecvent sa spui „nu”, dar iti este dificil sa o faci? Daca ai raspuns cu „da” la cel putin una dintre intrebarile de mai sus te invitam in 24 martie la cursul deschis COMUNICATION SKILLS, sustinut de Dorin Dancu (TMI).

    Cursul isi propune sa ajute participantii sa isi exprime nemultumirea sau critica intr-un mod pozitiv, sa isi faca cunoscute intentiile direct si clar, dar fara a-i ofensa pe ceilalti. Totodata, cursantii vor intelege generic procesul comunicarii si ce il poate face sa esueze, isi vor recunoaste profilurile comunicationale, tendintele catre agresivitate sau pasivitate si vor invata sa foloseasca o gama de tehnici pentru gestionarea conflictelor.

    Pe www.qualians.com puteti urmari o scurta PREZENTARE VIDEO a acestui curs.
        comunicatul de presa

  • Cum sa ai o Relatie Buna cu Oamenii de la Creatie - Love. Creatives. 13-14 martie

    BUCURESTI - 14 februarie 2008

    Comunicat de presa al Picant Events SRL

    Atat cei din Client Service, cat si oamenii care se ocupa de relatia cu agentia de publicitate trebuie sa aiba o relatie buna cu Creativii.

    Un brief bun ii va ajuta pe creativi sa lucreze eficient si iar munca lor sa fie un succes atat pentru client cat si pentru echipa de creatie.

    Pe 13-14 martie, la trainingul Love. Creatives, Bogdan Manea (Fozzie) va prezenta care sunt elementele care stau la baza unei relatii bune dintre client service, client si echipa de creatie. (www.marketingforum.ro)


    Trainingul „Love. Creatives.” (www.marketingforum.ro) se adreseaza cu precadere oamenilor care lucreaza in Client Service, dar si celor din echipele de creatie ale agentiilor de publicitate si comunicare, precum si oamenilor 'de la client' care se ocupa de relatia cu agentia.
        comunicatul de presa

  • Cine Este Cel Mai Important Client ? Sales PLUS din 22 Februarie

    BUCURESTI - 13 februarie 2008

    Comunicat de presa al Picant Events SRL

    Fiecare client este cel mai important client din punctul sau de vedere!
    Un bun om de vanzari va sti cum sa foloseasca in favoarea sa orgoliile clientului. Pentru a avea imbunatati performatele in vanzari participa la SALES PLUS pe 22 Februarie!
    Trainingul Sales PLUS (www.marketingforum.ro) se va desfasura pe 22 februarie 2008, in Bucuresti si va fi sustinut de catre Claudiu TANASE.
        comunicatul de presa

  • Controlling, Calculatia Costurilor si Finantare 5 – 7 Martie, Sinaia, Hotel Palace

    Sinaia - 13 februarie 2008

    Comunicat de presa al SVASTA ICG

    Prin participarea la acest curs obtineti informatii despre sistemul de controlling operativ si cel mai important instrument al sau, calculatia si managementul costurilor. Astfel, veti putea determina costul unitar al produselor Dvs. si acest cost sa-l impartiti in cost fix si variabil, putand ulterior sa-l optimizati.    comunicatul de presa

  • Trading for A Living - primul seminar din Romania pentru meseria de Trader

    BUCURESTI - 13 februarie 2008

    Comunicat de presa al SC Smart Press SRL

    Piata de capital inseamna mult mai mult decat un joc de noroc, iar tranzactionarea poate reprezenta o meserie in sine. Informatiile sunt esentiale in fiecare moment, in fiecare etapa investitionala. In acest context, companiile Remantec si World Trade Center Bucuresti, cu sprijinul Vanguard si www.trademaster.ro, organizeaza pe data de 9 martie 2008 un seminar dedicat celor ce investesc la bursa, dar si tinerilor care doresc sa invete meseriile de trader si consultant financiar. 'Trading for A Living' este primul eveniment business de acest gen din Romania, urmand sa se desfasoare la World Trade Center Bucuresti.    comunicatul de presa

  • Cupidon - in luna de proba la No Surprises

    Cupidon - in luna de proba la No Surprises

    BUCURESTI - 12 februarie 2008

    Comunicat de presa al SGS INFO CONSULT

    Continuand seria inregimentarilor spectaculoase de la inceputul acestui an, No Surprises ia fata tuturor cu un transfer ce ar eclipsa chiar si o eventuala trecere a lui Ronaldinho la Dinamo Bucuresti.
    Cupidon este incepand de astazi in probe la No Surprises, incercand sa isi arate adevarata valoare pentru a putea face parte din cea mai tare echipa de event management.    comunicatul de presa

  • Nokia nominalizata la patru categorii pentru Business Review Investment Awards 2008

    Nokia nominalizata la patru categorii pentru Business Review Investment Awards 2008

    BUCURESTI - 12 februarie 2008

    Comunicat de presa al Business Media Group

    Marti, 05 februarie 2008, au fost stabilite nominalizarile pentru Business Review Investment Awards, in cadrul World Trade Center Bucuresti.    comunicatul de presa

  • Amenintare de furtuna pentru santierele navale romanesti

    Amenintare de furtuna pentru santierele navale romanesti

    BUCURESTI - 12 februarie 2008

    Comunicat de presa al Business Media Group

    Domeniu cu rezultate excelente inainte de 1989, constructia navelor de mare tonaj a a avut in anii ‘90 o perioada de regres. Multe santiere navale au lucrat la cota de avarie, cu muncitori putini - dupa disponibilizari masive - si slab platiti. Astazi, datorita unei conjuncturi internationale favorabile, docurile santierelor navale sunt din nou neincapatoare.

        comunicatul de presa

  • CUM SA OBTII MAIESTRIA

    BUCURESTI - 12 februarie 2008

    Comunicat de presa al MH MEDIA SOLUTIONS SRL

    'Nu prea suntem învăţaţi să fim noi înşine', spunea Rene de Lassus..    comunicatul de presa

  • Time Manager cu Ciprian Teleman (TMI). 28 martie

    BUCURESTI - 12 februarie 2008

    Comunicat de presa al Qualians

    Important nu e sa faci totul bine, ci sa faci bine lucrurile importante. Dar care sunt lucrurile cu adevarat importante pentru mine? Cum pot acorda acestor lucruri prioritatea cuvenita? Raspunzand acestor intrebari, Time Manager©, sistemul pe care TMI l-a dezvoltat in ultimii 30 de ani, si-a dovedit eficacitatea pentru milioane de utilizatori. Dar, ca si la cura de slabire, totul e sa vrei suficient de mult.
    Cursul deschis Time Manager se adreseaza oricui isi doreste sa valorifice din plin fiecare zi, sa-si delimiteze si sa-si urmareasca prioritatile, sa obtina rezultate foarte bune atat in viata profesionala cat si in plan personal.

    Puteti afla mai multe despre Time Management la urmatorul curs deschis Time Manager sustinut de catre Ciprian Teleman in 28 martie.

    Pe www.qualians.com puteti urmari o scurta PREZENTARE VIDEO a acestui curs.
        comunicatul de presa

  • Follow-up la un eveniment de afaceri la EventOr 28 – 29 Februarie

    BUCURESTI - 12 februarie 2008

    Comunicat de presa al Picant Events SRL

    Evenimentul este un produs care se consuma odata cu desfasurarea lui. Follow-up-ul organizatorului este menit sa consolideze imaginea pozitiva a evenimentului in mintile celor implicati.

    Follow-up-ul se adreseaza audientei, lectorilor, sponsorilor, presei si marelui public.

    Mai multe despre Follow-up-ul la un eveniment de afaceri vei afla la Event’or (www.marketingforum.ro) pe 28 – 29 Februarie in Bucuresti.
        comunicatul de presa

  • Cresterea Brandului de companie - Brand BackStage pe 6 si 7 Martie

    BUCURESTI - 12 februarie 2008

    Comunicat de presa al Picant Events SRL

    Daca exista cursuri de parenting...de ce nu am avea si cursuri de crestere a brandului? Pentru responsabilii „cu brandul” intr-o companie, obiectul activitatii lor este mai ceva ca un copil: trebuie conceput (si daca e deja conceput trebuie preluat in fasa), trebuie crescut, educat, mentinut sanatos si invatat cum sa faca fata „lumii”. Trainingul Brand Backstage (www.marketingforum.ro) trece prin toate etapele crearii si formarii unui brand puternic.    comunicatul de presa

  • Practician in Resurse Umane? Certifica-ti cunostintele si abilitatile, imbogateste-ti experienta

    BUCURESTI - 11 februarie 2008

    Comunicat de presa al MMM CONSULTING INTERNATIONAL

    Un program certificat beneficiind de acreditarea CNFPA pentru recunoastrerea competentelor de Manager de Resurse Umane, Conform standardelor ocupationale COD COR 123207, conform deciziei Nr. 40/5841/14.12.2007.    comunicatul de presa

  • Radio Lukashenko (Radioul public, taxa dubla)

    Radio Lukashenko (Radioul public, taxa dubla)

    BUCURESTI - 11 februarie 2008

    Comunicat de presa al BT Public Relations

    » SRR solicita plata taxei radio de doua ori: o data pentru firma, o data pentru domiciliul actionarilor.
    » Societatea spera sa obtina prin sistemul 'taxa-dubla' 9 milioane euro.
    » Cheltuielile nesabuite ale fostei conduceri au pus pe butuci Radioul public.    comunicatul de presa

  • Diferentele dintre Brand si LoveMark - Love. Creatives. 13-14 martie

    BUCURESTI - 11 februarie 2008

    Comunicat de presa al Picant Events SRL

    Un Brand ajunge sa fie cunoscut pentru ceva bun care il diferentiaza. Brandul ajunge sa fie respectat pentru „acel ceva bun”.

    Un LoveMark ajunge sa fie cunoscut pentru ceva despre care consumatorului ii pasa. Un lovemark ajunge in partea emotionala a mintii consumatorului. Clientul ajunge sa se identifice cu lovemark-ul.

    Pe 13-14 martie, la trainingul Love. Creatives, Bogdan Manea (Fozzie) va prezenta detaliat conceptul de lovemark si ce se poate face pentru a atinge acest statut. (www.marketingforum.ro)
        comunicatul de presa

  • Prima listare a unui fond inchis de investitii la Bursa de Valori Bucuresti

    Prima listare a unui fond inchis de investitii la Bursa de Valori Bucuresti

    Cluj-Napoca - 11 februarie 2008

    Comunicat de presa al De KLAUSEN

    Fondul inchis de investitii STK Emergent administrat de STK Financial SAI Cluj-Napoca va fi listat la Bursa de Valori Bucuresti prin intermediul unei oferte publice initiale (IPO) in valoare de 49,9 milioane lei. Perioada de derulare a ofertei va fi 19 februarie -10 martie 2008.    comunicatul de presa

  • Voteaza-ti Trainerul preferat!

    Voteaza-ti Trainerul preferat!

    BUCURESTI - 11 februarie 2008

    Comunicat de presa al PUBLIC SHARE

    Ai avut un training cu el si ti-a transmis ceva esential? Te-a ajutat sa fii mai performant in munca ta? Discutia cu el ti-a schimbat viata? Te-a invatat sa gandesti pozitiv? Te-a facut sa descoperi abilitati pe care nici nu stiai ca le aveai?
    Poti sa il votezi ca sa fie premiat si recunoscut pe piata de training la Business-Edu Awards!    comunicatul de presa

  • 'Iar Trainerul Anului este...'

    'Iar Trainerul Anului este...'

    BUCURESTI - 11 februarie 2008

    Comunicat de presa al PUBLIC SHARE

    Se premiaza excelenta in training si dezvoltare personala! Business-Edu Evenimente anunta prima editie a Business-Edu Awards, evenimentul unde vor fi desemnati cei mai buni!    comunicatul de presa