-
BUCURESTI - 30 ianuarie 2008
Elvila lanseaza franciza tapiteria RELAXA, Fun Science, Dama Service, Cartridge World, Credit Team la Rofrancize 2008...
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 30 ianuarie 2008
Extreme Training te invita sa accesezi unul dintre cursurile: (Bucuresti, Iasi Cluj si Timisoara) Inscrierile se fac online pe http://www.traininguri.ro
Management de Proiect,
Curs Manipulare,
Time Manager,
Comunicarea in Afaceri,
Managementul Schimbarii,
Motivare Non-Financiara,
Negociere si Comunicarei,
Dezvoltare Personala si Leadership,
Dezvoltare Manageriala si Leadership,
Manipulare in Vanzari,
comunicatul de presa
-
Snagov - 30 ianuarie 2008
2333 Euro per vot. Sa ii dau sau nu? Cui si de ce? Snagovenii ar avea nevoie de detalii pe masura, care inca lipsesc, in ajunul referendumului din 3-feb-2008. Caci in discutie sunt 56ha din islazul comunei (drept comun) care la un pret de circa 20 Euro/mp ar putea insemna 11.200.000 Euro. Si o astfel de suma ar putea fi impartita sau investita in fel si chip de catre cei 4.800 locuitori.
Lipsa de transparenta este intamplatoare? Sa fie din lipsa de profesionalism? Si de ce nu s-au furnizat minimele detalii, prevazute si disponibile - conform legii – atunci cand s-au cerut? Este ceva de ascuns? Din nou? De ce?
Intr-o zona cu mult potential sunt si tentatii pe masura. Snagovenii au vazut multe si au invatat si din cicatricile dezamagirilor de dupa 1989. Rar au avut si ocazia sa aiba ceva de spus. Acum ar putea. Dar nu au intrebari pe masura. Oare vor veni la referendum?
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 30 ianuarie 2008
Experiente de invatare eficiente, intensive si memorabile sustinute de catre unii dintre cei mai reputati profesionisti:
• PERFORMANCE MANAGEMENT in 7 aprilie cu Ruxandra Stoian (PricewaterhouseCoopers) si Csaba Gergely (Coca-Cola HBC)
• TRAIN THE TRAINERS in 8-9 aprilie cu Octavian Pantis (TMI)
• COMPENSATION & BENEFITS in 14 aprilie cu Ruxandra Stoian (PricewaterhouseCoopers)
• TRAINING & DEVELOPMENT in 14 mai cu Csaba Gergely (Coca-Cola HBC)
Trainingurile sunt intensive si includ predare, prezentare de cazuistica, exercitii de grup cu aplicarea conceptelor predate, sesiuni de intrebari si raspunsuri. Participantii au sansa sa poarte discutii cu mentorul, ca de la practicieni la practicieni.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 30 ianuarie 2008
Zilnic suntem agresati de diverse oferte de produse si servicii care mai de care mai „tentante”. La Sales Plus (www.marketingforum.ro ) afli cum sa „bagi in fata” oferta ta cu ajutorul oamenilor de vanzari! Intelege procesul de vanzare si valoarea sa in afaceri!
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 ianuarie 2008
-Începând cu Ianuarie 2008 compania va importa gama completă de poduse Fujitsu-Siemens Computers –
IT&S - companie cu peste 14 ani vechime, ce activează în industria de IT&C ca importator şi distribuitor al unor mărci clasa A pe categoriile Copy & Print, Document Management & IT Solutions şi Imaging & Multimedia – comunică faptul că, începând cu luna Ianuarie anul curent, după o perioadă activă de parteneriat, devine importator direct Fujitsu-Siemens Computers. Cu această ocazie, oficialii IT&S anunţă că vor importa şi distribui direct pe piaţa din România gama completă de produse.
De asemenea,aceştia dau publicităţii rezultatele financiare pe 2007 precum şi obiectivele propuse pentru 2008 comparativ cu piaţa.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 ianuarie 2008
Pana la 01 feb. preturile noastre pentru orice astrograma sunt mai mici decat oricare altele pe piata. Puteti comanda chiar acum.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 ianuarie 2008
Vechile metode de a gestiona forta de munca internationala dispar rapid. In urma cu 20 de ani, sediul central, functiile si capitalul erau intr-un singur loc, iar managerii erau trimisi sa conduca operatiunile regionale ca pe niste colonii. Provocarea pentru corporatii vine acum din gestionarea unei forte de munca multiculturale.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 ianuarie 2008
Babylon Consult va sigura serviciile de interpretariat simultan in limba franceza si engleza, pe parcursul vizitei presedintelui Republicii Franceze Nicolas Sarkozy in Romania.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 ianuarie 2008
Datorita cererii din ce in ce mai mari de spatii de expunere, Targul National Imobiliar s-a dublat fata de editia din Octombrie 2007...
comunicatul de presa
-
Iasi - 29 ianuarie 2008
Fundatia Universitara pentru Sprijinirea Producatorilor Agricoli “Haralamb Vasiliu” Iasi, in parteneriat cu Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara “Ion Ionescu de la Brad” Iasi, Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Iasi, Oficiul Judetean de Consultanta Agricola Iasi, Oficiul Judetean de Consultanta Agricola Vaslui, FEDEI - Fundatia pentru Dezvoltare Economica si Integrare Europeana Iasi, CIP - Centrul pentru Initiativa Privata Ungheni – Rep. Moldova si Asociatia EUROPA-VISAGE Ungheni – Rep. Moldova, lanseaza proiectul “Traditional Food Project - Opportunity for Cross - Border Area Development” (Produse Alimentare Traditionale – Oportunitate de dezvoltare transfrontaliera) finantat de Uniunea Europeana prin Programul de Vecinatate Romania – Republica Moldova 2004-2006, linia de buget Phare 2005.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 ianuarie 2008
The most dynamic online business community in Romania continues its process of guiding the small and medium companies towards a better and faster development through the use of the Internet and its advantages.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 ianuarie 2008
Fie ca vorbim de contracte cu furnizori si clienti, salariu si beneficii, conditii de viata sau petrecerea timpului liber – totul e negociere si negocierea e totul! Se zice ca, in afaceri, nu primesti ceea ce meriti, ci primesti ceea ce negociezi. Acest principiu se aplica si in relatiile de familie si de prietenie.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 ianuarie 2008
Biker’s Club a pregatit inca o surpriza clientilor sai. Posesorii de motoare pot profita de oferta MotoAdventure pe 31 ianuarie in Biker’s Club: 50 % discount la echipamentele si accesorile de motor!
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 ianuarie 2008
Reprezentand un mediu tridimensional de comunicare „live”, targurile si expozitiile, asigura toate conditiile pentru ilustrarea valorilor de brand si contactul cu un numar mare de prospecti valorosi.
In cadrul trainingului efEX (www.marketingforum.ro) din 14 – 15 februarie vor fi abordate toate aspectele unei participari eficiente la targuri si expozitii si modalitatile de manifestare si construire a brandurilor in aceste medii speciale.
EfEX Training (www.marketingforum.ro) se adreseaza atat incepatorilor, cat si celor avansati, continand toate aspectele unei participari reusite la targuri si expozitii
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 28 ianuarie 2008
Anul acesta, în al treilea an al programului său de evenimente destinate IMM-urilor, agenţia BTL Design va ajunge în 26 de oraşe, reşedinţe de judeţ din România.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 28 ianuarie 2008
A fost lansata cererea deschisa de proiecte pentru Axa 3 a Programului Operational Regional “Îmbunatatirea infrastructurii sociale”, domeniul major de interventie 3.2. „Reabilitarea / modernizarea/ dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale”.
comunicatul de presa
-
Timisoara - 28 ianuarie 2008
Pe data de 6 februarie 2008, la Centrul Regional de Afaceri Timisoara, LEADERS Timisoara va organiza prima conferinta de leadership din vestul tarii. Tematica prezentata in cadrul conferintei va fi leadershipul durabil. In conditiile actuale, marcate de schimbari constante si rapide o conditie a existentei este atingerea performantei. Conferinta isi propune sa exploreze metodele prin care putem sa atingem aceasta performanta prin promovarea unui leadership de durata.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 28 ianuarie 2008
In 2008 lupta pentru un loc in mintea, dar mai ales, in buzunarul cumparatorului este si mai acerba! Integrarea marketingului in companie nu este doar o necesitate stricta ci este una din modalitatile de crestere a sanselor de succes pentru orice companie. Pentru acesta insa trebuie gandita o strategie, calculati urmatorii pasi si socotiti ceva bani! Nu! Nu este o treaba de matematician, ci de marketer!
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 28 ianuarie 2008
Promovarea nu trebuie sa fie utilizata numai in situatii de criza sau sporadic. Promovarea trebuie incadrata in campanii de comunicare complexe si continue. Rolul comunicarii este de a crea o relatie intre companie si toate publicurile care o intereseaza: clienti actuali si potentiali, furnizori, parteneri, opinia publica, mass media si altele.
comunicatul de presa