-
BUCURESTI - 30 octombrie 2007
La nici o saptamana de la lansarea studiului de piata “Magazinul visurilor tale” se pare ca segmentul de piata reprezentat de catre femei are multe de spus.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 30 octombrie 2007
Iubimeu.ro te ajuta sa te cuplezi, acum si prin telefonul mobil! Acum ai Matrimoniale prin SMS si poti comunica cu membri siteului, fie prin SMS, fie sunandu-i, si asta chiar daca nu le stii numarul de telefon! Acum te asteapta 8.000 de membri inregistrati in sistem si numarul lor creste continuu.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 30 octombrie 2007
PUBILTICATE NECVONENTIOLANA.
Un studiu a demonstrat ca mintea omeneasca poate citi cuvintele, chiar daca ordinea literelor din interiorul lor a fost schimbata. Aceasta descoperire functioneaza la fel de bine in toate domeniile comunicarii. Un mesaj clar si puternic poate suferi nuante de la un mediu la altul, fara ca efectul sa se altereze ba dimpotriva: o campanie integrata, care tine seama de specificul interactiunii cu fiecare mediu, de afinitatea publicului tinta cu fiecare mijloc de comunicare are mai multe sanse de succes decat o campanie in care acelasi mesaj este pur si simplu declinat in TV, radio, print sau outdoor.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 octombrie 2007
Pentru al treilea an consecutiv, agenţia de publicitate Sister&Co s-a implicat pro bono în de acum binecunoscutul Bal de Caritate de Halloween, ale cărui fonduri sunt direcţionate către programul 'Fiecare Copil în Şcoală' al Asociaţiei Ovidiu Rom.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 octombrie 2007
Miercuri, 31 octombrie, ora 20:00, in Music Club (str. Baratiei 31) are loc a 28-a editie AdBreak, un eveniment IQads, prezentat de Orange. Pentru a 3-a oara consecutiv, marele premiu al festivalului de la Portoroz este luat de o agentie romaneasca. Cat de mult e contestat festivalul in acest an si care au fost punctele lui forte, vom afla de la castigatorii acestei editii, invitati in scena AdBreak.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 octombrie 2007
Spotlight Advertising este desemnata de JW Marriott Bucuresti si Varsovia pentru a elabora realizarea conceptului standului Europei de Est alaturi de 20 de hoteluri Marriott, Renaissance si Courtyard din 9 tari.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 octombrie 2007
Interviu cu Vladimir Socor, un expert recunoscut in problema Marii Negre
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 octombrie 2007
Mona Opran, Managing Director Saatchi & Saatchi X: „De ce oamenii cumpara un anume produs si nu altul, de ce dintr-un anume magazin si nu din altul sunt intrebari care au ajuns prioritatea numarul unu pentru multe companii. Intelegerea motivelor si barierelor cumpararii asigura succesul business-ului, mai ales in realitatea atat de dinamica a retail-ului de astazi.
Cheia Shopper Marketing-ului sta in intelegerea cumparatorului. Cu cat intelegem mai corect contextul, motivele, barierele, interesele, cu atat rezultatul actiunii in punctul de vanzare este mai spectaculos. Aplicarea conceptului de Shopper Marketing devine relevanta doar in mijlocul triunghiului shoppingul-ui universal: retailer – producator – shopper”.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 28 octombrie 2007
Speed Promotion, în parteneriat cu ARBOmedia, Hotnews.ro, IQads, Marketeer.ro şi New Media Agency lansează o campanie de recrutare şi training cu totul aparte, care se adresează studenţilor pasionaţi de online care doresc să înceapă o carieră în domeniu.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 27 octombrie 2007
World Trade Center Bucuresti – 1si 2 noiembrie 2007
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 26 octombrie 2007
Web 2.0, blogul, podcastul, YouTube sau Second Life – cuvinte cvasi-necunoscute acum cativa ani - sunt astazi fenomene in sine, care marcheaza prezentul cu o forta nemaiintalnita. Este o lume noua, o lume in sine, fascinanta si inovatoare. O lume pe care putem alege sa o imbratisam sau sa o criticam, dar pe care nu mai avem putinta sa o ignoram. „Gutenberg 2.0” – poate fi pentru multi o strutocamila. Ce ne facem insa cand lumea, asa cum o stim, este brusc invadata de strutocamile? New Media ofera un posibil raspuns.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 26 octombrie 2007
Vara acestui an a adus casei de productie si post-productie publicitara Factor noi clienti si noi proiecte.
Printre acestea se numara si castigarea licitatiei pentru productia de spoturi radio si TV ce vor fi incluse in campania 'Awarness Campaign for ROP' (Programul Operational Regional), finantata cu fonduri de la Uniunea Europeana. Campania este realizata de catre agentia Mercury 360 pentru clientul Ministerul Dezvoltarii si cuprinde, pe langa alte materiale de comunicare, trei spoturi radio, pentru care echipa audio a casei de productie a compus o linie melodica speciala si trei spoturi TV.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 26 octombrie 2007
Incepand cu luna octombrie 2007, Prime Media lanseaza un nou serviciu, albume foto de lux.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 25 octombrie 2007
Serviciile cunosc cea mai rapida dezvoltare si cele mai profitabile investitii sunt cele in active intangibile, asadar este vitala intelegerea mecanismelor prin care poate fi creata valoarea intangibila pentru un produs intangibil.
Prima axioma in brandingul serviciilor: ’’cand produsul nu-i de gasit, oamenii sunt produsul’’, adica-in servicii, oamenii reprezinta brandul in majoritatea situatiilor.
Seminarul isi propune sa ajute managerii din sectorul serviciilor sa invete cum sa transforme brandul intr-un avantaj competitiv, fiind conceput pentru cei care sunt responsabili cu brandul – de la manageri in marketing, vanzari, PR si HR si pana la cei care conduc activitatea de Customer Relationship.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 25 octombrie 2007
In avanpremiera zilei nationale a Cehiei, pe 28 octombrie, ambasadorul Petr Dokladal detaliaza pentru 'Romania libera' experientele Pragai in procesul de aderare, dezbaterile pe marginea scutului antiracheta american si promovarea politicilor liberale in cadrul UE.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 25 octombrie 2007
Trafic.ro: Evenimentele speciale, organizate fie offline, fie online, genereaza cresteri semnificative ale traficului pe site-uri.
Nunta pe NeVe a fost capul de afis al multor publicatii din aceasta perioada, vizibilitatea sporita a evenimentului organizat de Radio 21 fiind transpusa atat in presa scrisa si audio-vizual, cat si online. In perioada 15-21 octombrie 2007, site-urile nuntapeneve.ro si radio21.ro au avut cea mai mare crestere a numarului de vizitatori dupa informatiile oferite de Trafic.ro.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 25 octombrie 2007
26-28 Octombrie 2007 - se deschide primul Targ de Covoare , din Bucuresti, care isi propune sa devina o traditie inedita pe piata bucuresteana , unde an de an sa va prezentam noi modele si texturi pentru toate gusturile.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 24 octombrie 2007
Astazi, 24 octombrie 2007, trupa PROCONSUL si-a lansat la Centrul de Presa al Societatii Romane de Radiodifuziune, cel de-a saselea album. Intitulat „Da mai departe”, noul album a fost prezentat in cadrul conferintei de presa la care a luat parte, alaturi de membri trupei, si Maria Toghina, presedinte director general al SRR.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 24 octombrie 2007
Secolul XXI este timpul transformarilor rapide pentru afaceri. Necesitatea pentru adaptare si inovatie ca modalitati de a supravietui competitiei acerbe de pe piata duce la cautarea permanenta de abordari noi.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 24 octombrie 2007
Ferdinando Fama, lider la nivel international in domeniul productiei si distributiei de invitatii si felicitari pentru diverse evenimente importante lanseaza pe piata romaneasca noua colectie de felicitari de Craciun adresata segmentului corporate “Christmas Business Line” 2007.
comunicatul de presa