Conjunctive Model (of Brand Evaluation)

Definitie Conjunctive Model (of Brand Evaluation)

Consumatorii stabilesc nivelul minim de atribute pe care un brand acceptabil trebuie sa le detina cand sunt pe cale de achizitionare a unui produs, ei vor lua in considerare acele branduri care detin conjunctia trasaturilor minime. Alte metode de evaluare a brandului sunt: modelul expectantei de valoare, modelul brandului ideal, modelul disjunctiv, modelul lexicografic si modelul determinantei.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Conjunctive Model (of Brand Evaluation)? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Conjunctive Model (of Brand Evaluation).

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Conjunctive Model (of Brand Evaluation). Definitiile termenilor despre Conjunctive Model (of Brand Evaluation) cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Conjunctive Model (of Brand Evaluation), va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Conjunctive Model (of Brand Evaluation).