CONFERINTA DE PRESA - CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR

BUCURESTI - 26 februarie 2009

Comunicat tip General in Administratie Publica

CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (C.N.S.C.) organizeaza o conferinta de presa in ziua de 26 februarie 2006, ora 11.30, la sediul institutiei din strada Stravropoleus nr. 6, sector 3.

CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (C.N.S.C.) invita reprezentantii mass-media, in ziua de 26 februarie, ora 11.30, la sediul institutiei din strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Bucuresti, pentru a participa la conferinta de presa cu tema „Rezultatele obtinute de C.N.S.C. in anul 2008 si modul in care operatorii economici impreuna cu autoritatile contractante au inteles si aplicat legislatia in materie”.

Despre CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR

De la 01 ianuarie 2007, C.N.S.C. – CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR a obtinut statutului de persoana juridica română şi astfel ROMÂNIA si-a respectat inca un angajement asumat in procesul de aderare la structurile europene.
Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, denumit în continuare C.N.S.C., este organism cu activitate administrativ-jurisdicţională.
Consiliul funcţionează pe baza propriului Regulament de organizare şi funcţionare iar în activitatea sa, Consiliul se supune numai legii, iar şedinţele Consiliului sunt legal constituite în prezenţa majorităţii membrilor acestuia.
În ceea ce priveşte deciziile sale, Consiliul este independent şi se supune doar legii.
Consiliul are un număr de 21 de membri, precum şi un număr de 16 persoane cu statut de personal tehnico-administrativ, totalizând un număr de 37 de posturi, membrii consiliului sunt funcţionari publici cu statut special, denumiţi consilieri de soluţionare a contestaţiilor în domeniul achiziţiilor publice.
Consiliul este competent:
a) să soluţioneze contestaţiile formulate în cadrul procedurii de atribuire, înainte de încheierea contractului, prin complete specializate, constituite conform regulamentului de organizare şi funcţionare;
b) să se pronunţe asupra legalităţii procedurilor şi operaţiunilor desfăşurate de autoritatea contractantă în atribuirea unui contract de achiziţie publică, conform dispoziţiilor legii;
c) să emită opinie asupra litigiului dedus judecăţii, dacă instanţa de judecată solicită acest lucru.
În exercitarea atribuţiilor sale, Consiliul adoptă decizii.
Purtator de cuvant
ec. OVIDIU ZARA
telefon: 021-310.46.41, interior 146;
fax: 021 - 310.46.42;
mobil: 0751.299.089;


e-mail: ovidiu.zara@cnsc.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/consiliul-national-de-solutionare-a-contestatiilor/conferinta-de-presa-consiliul-national-de-solutionare-a-contestatiilor