Continuous Marketing Research

Definitie Continuous Marketing Research

Cercetare de marketing in desfasurare (opusa cercetarii cu un scop specific). Vezi Ad Hoc Marketing Research (cercetare de marketing ad-hoc).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Continuous Marketing Research? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Continuous Marketing Research.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Continuous Marketing Research. Definitiile termenilor despre Continuous Marketing Research cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Continuous Marketing Research, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Continuous Marketing Research.