Contract de management

Definitie contract de management

acordul de vointa dintre o persoana juridica ce desfasoara o activitate economica, in calitate de proprietar, si un manager caruia ii este incredintata organizarea, gestionarea si conducerea activitatii proprietarului in baza unor obiective si criterii de performanta cuantificabile, in schimbul unei plati si incheiat conform normelor legale in vigoare.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Contract de management? Propune definitie

Poze contract de management

  • Management de Proiect autorizat CNFPA

    Poza: Management de Proiect autorizat CNFPA

  • Sistem de Managementul Calitatii pe CD

    Poza: Sistem de Managementul Calitatii pe CD

  • 'MBA in 10 zile' - curs intensiv de management

    Poza: 'MBA in 10 zile' - curs intensiv de management

  • Top Management de Top la Casa Noastra SRL

    Poza: Top Management de Top la Casa Noastra SRL

  • Vezi toate pozele despre contract de management

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul contract de management.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la contract de management. Definitiile termenilor despre contract de management cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la contract de management, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la contract de management.