Corporate Advertising

Definitie Corporate Advertising

Forma de advertising institutional care nu se concentreaza pe un anumit produs, ci pe organizatia in sine obiectivele advertisingului de corporatie pot fi legate de patronaj, de imagine sau de un subiect controversat. Vezi Corporate Image Advertising (advertisingul imaginii de corporatie) Corporate Issue Advertising (advertising de corporatie bzat pe un subiect) Corporate Patronage Advertising (advertising de corporatie in ceea ce priveste patronajul) Institutional Advertising (advertising institutional).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Corporate Advertising? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Corporate Advertising.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Corporate Advertising. Definitiile termenilor despre Corporate Advertising cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Corporate Advertising, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Corporate Advertising.