Corporate Sponsorship

Definitie Corporate Sponsorship

Forma de BTL in care corporatia ofera fonduri unui grup, unei asociatii, unui grup sportiv etc, in schimbul unor oportunitati de promovare a identitatii marcii. Vezi Below-the-Line Advertising.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Corporate Sponsorship? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Corporate Sponsorship.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Corporate Sponsorship. Definitiile termenilor despre Corporate Sponsorship cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Corporate Sponsorship, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Corporate Sponsorship.