Cost-Plus Pricing

Definitie Cost-Plus Pricing

Metoda simpla de stabilire a pretului in care un anumit procentaj, cunoscut ca standard, este adugat unitatii costului de productie a unui item pentru a determina pretul de vanzare. Vezi Competition-Oriented Pricing Target Return Pricing Value Pricing.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Cost-Plus Pricing? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Cost-Plus Pricing.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Cost-Plus Pricing. Definitiile termenilor despre Cost-Plus Pricing cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Cost-Plus Pricing, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Cost-Plus Pricing.