Cota de piata publicitara

Definitie Cota de piata publicitara

Ponderea pe care o detine un suport/un canal media determinat, pe ansamblul cheltuielilor tipului de suport sau pe ansamblul mijloacelor media. Cota de voce: in limbajul de specialitate al agentiilor de publicitate, termen folosit pentru a desemna volumul de activitate promotionala realizata de o companie, in raport cu concurentii directi. V. share of voice - SOV.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Cota de piata publicitara? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Cota de piata publicitara.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Cota de piata publicitara. Definitiile termenilor despre Cota de piata publicitara cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Cota de piata publicitara, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Cota de piata publicitara.