CPM/CPT

Definitie CPM/CPT

Costul in obtinerea a 1000 de afisari pentru un anumit public tinta. Costul total al campaniei impartit la un total brut al afisarilor in secunde(Vezi: Impressions).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru CPM/CPT? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul CPM/CPT.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la CPM/CPT. Definitiile termenilor despre CPM/CPT cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la CPM/CPT, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la CPM/CPT.