CPP (Cost per Point)

Definitie CPP (Cost per Point)

CPP reprezinta costul livrarii unui punct de rating in target, sau 1% din audienta. Folosit in televiziune si radio, ca instrument de planificare pentru a determina cat spatiu mediatic poate fi cumparat pentru un buget stabilit.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru CPP (Cost per Point)? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul CPP (Cost per Point).

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la CPP (Cost per Point). Definitiile termenilor despre CPP (Cost per Point) cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la CPP (Cost per Point), va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la CPP (Cost per Point).