Editia 2010 a BUSINESS OF LUXURY FORUM isi propune sa identifice solutii de iesire din criza si sa analizeze oportunitatile noi aparute

BUCURESTI - 15 martie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

CPP Management Consultants Ltd, singura companie de consultanta Central si Est Europeana specializata in industria de lux organizeaza in data de 16 Martie, editia 2010 a evenimentului anual BUSINESS OF LUXURY FORUM (anterior denumit Luxury Days). Evenimentul are loc la Capital Plaza Hotel din Bucuresti si se desfasoara pe intreg parcursul zilei, incepand cu orele 10.00.

Cu ocazia editiei din acest an, CPP va prezenta, ca de altfel si la editiile precedente, rapoartele pietelor de lux din Romania, Bulgaria, Polonia, Serbia, Slovenia si in premiera Siria si Maroc. Rapoartele elaborate de CPP se refera la 2009, inclusiv primele luni ale 2010 dar contin si estimari pentru 2010/2011.

Sunt analizate toate sectoarele industriei de lux – moda, accesorii, ceasuri, bijuterii, travel, gourmet/organic, bauturi fine, tehnologie, SPA si hotelarie. Rapoartele includ si o analiza complexa a profilului consumatorului de lux atat la nivel global dar si regional pentru fiecare tara in parte. Avand in vedere situatia economica dificila la nivel international, CPP a inclus in aceste rapoarte si date despre efectele crizei precum si solutii de contracararea efectelor acesteia. Sunnt surprinse de asemenea si oportunitatile generate de conditiile actuale ale pietei mondiale.

Conform analizelor efectuate de CPP, in 2010 vom asista la:

-revenirea pietelor de lux din Romania si Cehia
-accelerarea dezvoltarii pietei de lux din Polonia
-continuarea scaderii vanzarilor in Ucraina si Ungaria (fara o revenire mai devreme de 2011)
-continuarea cresterii pietei de lux din Serbia

Temele principale care vor fi analizate si dezbatute la editia 2010 a BUSINESS OF LUXURY FORUM sunt:

Iesirea din criza pe usa din fata
Sunt peste 2.000 de romani in strainatate ale caror venituri depasesc EUR 150.000 anual, Sunt acestia consumatori de lux?
Rolul crucial pe care il joaca inovatia, target-area si heritage-ul in iesirea din criza
De ce brand-urile de lux nu mai beneficiaza de campanii de comunicare coerente
Rolul sexualitatii in strategiile de marketing si communicare in industria de lux
Top-ul brand-urilor international de lux care sunt marile ‘’castigatoare’’ ale crizei (toate sectoarele industriei de lux)
True luxury – adevaratul lux (fasele vedete si vectorii de imagine care nu aduc decat deservicii brand-urilor de lux)
Importanta presei de tip tabloid in comunicarea brand-urilor de lux
Exista brand-uri de lux locale?


Sunt prezenti in calitate de speakeri directori generali ai celor mai important retailer de lux din regiunea Central si Est Europeana, cele mai bine reprezentate tari sunt: Ungaria, Polonia, Ukraina si Bulgaria. O alta categorie a speakerilor este cea a reprezentantilor fiecarui segment de industrie de lux, o mare parte din speakerii din acest an fiind din Romania.

Ca si la editiile precedente, BUSINESS OF LUXURY FORUM se bucura de prezenta executivilor unor brand-uri internationale de top: Burberry, Gucci, Loro Piana si Saks Fifth Avenue.

Despre CPP MANAGEMENT CONSULTANTS LTD

Clientii directi ai CPP sunt atat brand-urile de lux internationale de renume (independente sau parte din grupuri cat si investitori/antreprenori locali si regionali interesati in a-si dezvolta o afacere in industria de lux, prin francizare, multibrand, dealership sau contracte management. Serviciile de consultanta CPP includ: studii de fezabilitate, strategii de business, analize de piata, business plans, strategii de marketing, business development etc. Aceste servicii nu se adreseaza numai afacerilor de tip start up dar si celor deja existente, pentru acestea din urma asigurand optimizarea si dezvoltarea.
Pentru informatii suplimentare, va rugam contactati:
Paul Magureanu, paul@cpp-mc.com 0727 315 794


paul@cpp-mc.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/cpp-management-consultants-ltd/editia-2010-a-business-of-luxury-forum-isi-propune-sa-identifice-solutii-de-iesire-din-criza-si-sa-analizeze-oportunitatile-noi-aparute