Agenția Craft Interactive alături de Sighișoara Blues Festival, încă de la debut

BUCURESTI - 15 februarie 2017

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Sighișoara Blues Festival este primul eveniment de prestigiu de acest gen din țară, care aduce artiști internaționali valoroși în România pentru a promova blues-ul al cărui public devine tot mai numeros de la an la an.

Sighișoara Blues International Festival

Sighișoara Blues International Festival

 Iată ca dupa un deceniu prestigiul evenimentului depășește granițele țării și le mulțumesc celor de Craft Interactive, pentru că sunt parte din ceea ce e azi, primul Festival Internațional de Blues din România. 

Aurel Hațiegan

Istoria festivalului

A început în primăvara anului 2005 și este organizat de Asociația culturală Sighișoara Blues cu sprijinul Primăriei Sighişoara, anual în ultimul weekend al  lunii Martie. Festivalul aduce, pe lângă cele două concerte din fiecare seară care au  loc în sala Mihai Eminescu Sighișoara, cu o capacitate de 500 locuri și acustică  bună, câte un atelier pe zi oferit de artiști, concerte ad-hoc în cetatea medievală a  Sighișoarei și jamm-sessionuri monumentale.

Artiști de talie internațională

Au participat la edițiile trecute ale festivalului, precum: Corey Harris, Sugar  Blue,  Johnny Winter sau Bob Brozman, iar cei de la The Jimmys (multipli nominalizați  la premiile Grammy) au produs recent un album cu înregistrările din timpul concertelor live susținute în ediția din 2015 a Sighișoara Blues Festival, în timp ce legendarul bluesman Johnny Winter și-a serbat ziua de naștere chiar pe scena festivalului în anul 2012. Și am mai putea să-ți povestim o grămadă de episoade istorice, însă nu ne ajunge timpul acum…

De când suntem parte din povestea Sighișoara Blues Festival…

Sprijinim festivalul an de an cu servicii de marketing și comunicare. Am creat 3 versiuni ale site-ului chiar de la debutul festivalului în anul 2005, urmând ca  începând cu anul 2010 să devenim partenerul strategic al acestuia gestionând strategia de branding și toată comunicarea festivalului.

În fiecare an

Gândim și implementăm comunicarea digitală a festivalului, oferind pe site informații de arhivă - muzică, video-uri, poze de la ediția precedentă, iar apoi  menținem o prezență activă pe canalele de comunicare anunțând următoarea ediție, sprijinind astfel vânzarea biletelor la festival. În anul 2015 am lansat cea de a 3-a versiune a site-ului, care este optimizată și pentru telefonul mobil și am început comunicarea pe conturile de Social Media.

Varianta actuală a site-ului

E singurul loc în care pot fi ascultate melodiile care au fost înregistrate live în timpul festivalului, adevărate bijuterii muzicale de la fiecare dintre edițiile acestuia.

Ce rezultate am avut?

Ne bucurăm mult să vedem creșteri de la an la an, până acum au fost înregistrate peste 75000 de vizite pe site (din România, Germania, UK, SUA, Brazilia, Ungaria etc.). S-au scris mai mult de 22.000 de articole despre Sighișoara Blues Festival și există mai mult de 5200 de video-uri din timpul festivalului pe  YouTube. După 12 ani de la debut, în cadrul festivalului am numărat peste 6000 de oameni în public, 54 de artiști și mai bine de 2100 de ore de muzică bună live.

Agenția Craft Interactive

Este sponsor și partener strategic, ocupându-se de servicii de marketing și comunicare digitală, fiind alături de acesta încă de la debut, sprijinind de la an la an creșterea notorietatii și prestigiului festivalului.

“De la an la an rolul digitalului împreună cu ajutorul Craft Interactive au devenit tot mai importante pentru marketingul festivalului, ajungând să ne consultăm împreună pentru gospodărirea evenimentului. Iată ca dupa un deceniu prestigiul evenimentului depășește granițele țării și le mulțumesc celor de Craft, pentru că sunt parte din ceea ce e azi, primul Festival Internațional de Blues din România.” (Aurel Hațiegan – Owner SIGHIȘOARA BLUES FESTIVAL)

Despre Craft Interactive SRL

Suntem agenție interactivă cu nucleu digital. Construim experiențe online conectând brandurile cu oamenii, printr-un mix ideal între marketing și digital, adăugând valoare business-urilor.