Comunitatea părinților inteligenți, de Craft Interactive

BUCURESTI - 29 octombrie 2014

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, Sanatate, Internet, Farmaceutic

Anul 2014 ne-a adus primul client pentru care am îmbrățișat hainele de consultanți digitali full-service pentru CEUMED, o multinațională farma care a implementat strategia de dezvoltare a business-ului în Sud Estul Europei alături de agenția Craft Interactive. Ceumed a venit în România cu un portofoliu de produse ofertant, unele dintre ele fiind cu notorietate si premiate deja în Europa pentru calitatea lor, cu altele a testat în premieră piețele din Sud Estul Europei.

Smart Love - Iubește înțelept

Smart Love - Iubește înțelept

 Din câte știm nu a mai făcut nimeni un studiu de piață de produs folosind doar mediu digital, obținând răspunsuri cu o marjă de eroare extrem de mică pe un eșalon de 1000 de respondenți, într-o singură zi, cu costuri de 10 ori mai mici decât în offline. 

Craft Interactive

ACȚIUNI PLANIFICATE (Decembrie 2013)

- Analiza comportamentală a consumatorilor, analiza nișei disponibile în România: părinții cu studii și venituri medii spre superioare, procupați de creșterea inteligentă a copiilor

- Social Media, nașterea și dezvoltarea comunității de părinți inteligenți

- Studii de piață folosind doar mediul digital cu targetare foarte exactă, astfel înaintea lansării unui produs știam prezente în nișa de parenting

- Lansare website și brand SmartLove.ro, sub sloganul ‘Iubește înțelept!’

- Planificare și implementare mix de advertising digital pe 6 luni

- Lansare produse, la diferite intervale de timp planificate. 


INTERMEDIAR (Februarie 2014)

- Am început optimizarea SEO.

- Am implementat strategia de PR, off și online, lansând comunicate de presă și articole în site-urile și revistele de specialitate (farma, mămici, parenting, s.a.m.d.).

- Am dat drumul la Search Advertising, pentru susținerea căutărilor după nevoile si problemele întâmpinate de părinți.

- Am deschis blogul Smart Love și am creat colaborări pentru a publica articole cu: Florentina Moldovanu – un medic pediatru cu renume în România, care a scris sfaturi medicale dedicate părinților și cu Ana Nicolescu (mamicaurbana.ro) una dintre cele mai apreciate blogerițe mămici, care a descris povești frumoase reale, despre pățăniile sale cu cele două fetițe, zi de zi și, cum produsele Smart Love i-au ajutat procesul de parenting inteligent.

- Am implementat mixul de advertising digital prin display advertising, bannere, fullsite brandings, inserții în newslettere, etc.

- Am adaptat reclamele video aduse în România și am gestionat campanii Youtube.

- Toate declinările creației în print (flyere, postere, rollups, etc.) au fost produse intern la Craft Interactive, pentru susținerea vizuală offline a vânzatorilor care au ‘atacat’ farmaciile, pediatrii, conferințele medicale, târguri și expoziții din domeniu.

- Am început Email Marketing, prin abonare și trimitere newslettere dedicate, către câteva mii de abonați părinti, abonați cu permisiune, pentru susținerea brandingului.

- Periodic, am organizat concursuri strict pe social media, suținute de aplicații Facebook, făcând fericite peste 100 de familii ce au primit ca premii produsele Smart Love declarând public mulțumirea față de calitatea lor.


REZULTATE (August 2014)

- Dupa 8 luni analizate pagina de Facebook-ul comunică cu peste 50.000 de părinți inteligenți, targetul fiind compus exact din demograficul stabilit la începutul comunicării brandului.

- 155.000 de vizite în perioada analizată, 24% fiind obținute din căutari pe Google, 29% din display advertising, restul din rețele sociale, alte site-uri, accesare directă sau Email Marketing.

- Peste 2.5 milioane de afișări în Youtube.

- Din câte știm nu a mai făcut nimeni până acum, un studiu de piață de produs folosind doar mediu digital, obținând răspunsuri cu o marjă de eroare extrem de mică pe un eșalon de 1000 de respondenți, într-o singură zi, cu costuri de 10 ori mai mici decât în offline.

- Sudocrem, unul din produsele portofoliului Smart Love a devenit prima alegere a mămicilor la cumpărăturile făcute în farmacii.

- Smart Love, brand al companiei CEUMED oferă azi părinților români 16 produse premium, pentru toate problemele întâmpinate de la naștere și până la vârsta de 8 ani.


CUM ȚI SE PARE?

Ai vrea și tu să scriem o poveste împreună? Contactează-ne să vedem cum facem.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/craft-interactive-srl/comunitatea-parin-ilor-inteligen-i-de-craft-interactive