Creatie publicitara

Definitie Creatie publicitara

In cadrul unei agentii de publicitate, tehnica de concepere a unui mesaj publicitar. Exemplu (modele clasice sau mai recente): copy strategy, star strategy, ROI (Relevance, Originality, Impact), strategia de fidelizare, disruption, 3V etc. Este, de regula, o munca de echipa a creativilor publicitari (fr. - le team creatif)  - copywriter si art director - pentru stabilirea temei, tonului, cuvintelor, formei artistice (expresia grafica, sonora, vizuala) etc, si care vizeaza, in final, realizarea elementelor materiale de baza ale comunicarii (anunturi de presa, spoturi radio, film publicitar video). V. strategia de creatie publicitara.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Creatie publicitara? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Creatie publicitara.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Creatie publicitara. Definitiile termenilor despre Creatie publicitara cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Creatie publicitara, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Creatie publicitara.