Conferinta Magazinul Progresiv - Retail Network

BUCURESTI - 5 martie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Revista Magazinul Progresiv organizeaza în perioada 14 – 16 martie 2007, la hotel New Montana din Sinaia, cea de-a VII-a editie a Conferintei Magazinul Progresiv – Retail Network.

Conferinta Magazinul Progresiv - Retail Network

Conferinta Magazinul Progresiv – Retail Network reprezinta locul de intalnire, deja consacrat, pentru factorii de decizie din retail si FMCG.

Evenimentul se desfasoara pe parcursul a 3 zile si trateaza cele mai de actualitate subiecte din acest domeniu, structurate pe seminarii si grupuri de lucru.

Suntem în UE. Cum procedam?
Vrem nu vrem, 2007 este primul an oficial al Romaniei în Uniunea Europeana, este anul în care presupunerile de pana acum au sansa, sau nu, sa se adevereasca. Vom avea preturi mai mici? Vor fi mai multe marci proprii? Ce schimbari vor aparea la nivelul mentalitatii noastre? Raspunsurile nu se vor cristaliza atat de repede, dar avem dreptul sa le cautam de aceasta data ca membri cu drepturi depline ai mult ravnitei Europe.

50% în 2010
Observatorii avizati spun ca în patru – cinci ani ceea ce numim formate moderne vor ajunge la 50% din comertul romanesc. Cum si prin ce transformari va trece comertul modern în urmatorii ani si ce amprente va lasa asupra lantului de distributie? Vor aparea formate noi, jucatori noi? Vom experimenta si noi preluari spectaculoase între concurenti ca în tarile cu care ne comparam?

Înapoi la origini
Furnizorii redescopera comertul traditional si mediul rural. Tanar-educat-18-45-cu- venituri-medii-spre-mari e pe cale de saturatie, astfel ca reorientarea trebuie sa fie rapida catre o sursa de crestere neglijata pana acum. Micul comerciant speriat de perspectiva marelui concurent de langa el va fi sprijinit mai consistent, iar furnizorii vor fi fericiti sa descopere si în mediul rural un consumator mai inteligent decat ar fi crezut.

Dintre speakerii care vor sustine prezentari în cadrul conferintei amintim: Mihaela Mitroi - Tax Partner, Retail and Consumer Leader, PricewaterhouseCoopers Auditors & Accountants SRL; Attila Avramucz – Marketing Director, Univer Ungaria; Paul Marinescu – Profesor Universitar Doctor, Universitatea Bucuresti; Cecile Riverain - Senior Business Analyst, IGD, Marea Britanie; Franck Johner - Provera Romania; Gilda Popescu - Business Development & Internal Control Director, Top Brands Distribution; Gabriela Cretu – National Off-Channel Manager, Ursus Breweries si altii.

Organizatorul evenimentului a avut si în acest an sprijinul partenerului traditional – Coca-Cola, precum si al sponsorilor: Sintezis, Anzi Soft, Arpis si Cramele Hallewood. Partenerul media este Smart Financial.

Programul evenimentului, precum si lista completa a lectorilor si a temelor prezentate de acestia poate fi consultata la www.conferintaprogresiv.ro.

Despre Revista Progresive

Magazinul Progresiv este revista factorilor de decizie din retail si FMCG, publicatia business-to-business cu cea mai mare experienta pe aceasta piata (aparuta in 1999).

Revista apare lunar, într-un tiraj de 26000 de exemplare şi este auditată BRAT.


Piata Alba Iulia nr. 6, Bl.i5, Sc.3, Et.6, Ap.75, Sector 3, Bucuresti
Tel: 021 321 76 31; Fax: 021 323 50 55; E-mail: office@crier.ro

office@crier.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/crier-media-group/conferinta-magazinul-progresiv-retail-network