Cross-sampling

Definitie Cross-sampling

Tehnica de promovare a vanzarilor, constand intr-un esantion de produs - un articol diferit de produsul purtator, apartinand sau nu aceleiasi marci - pus in mod gratuit la dispozitia cumparatorului, in momentul achizitiei unui produs sau serviciu. Constituie, in fapt, o prima pentru produsul principal si un mijloc de incercare pentru produsul purtat (daca cele doua articole ar fi identice, atunci ar fi vorba despre o oferta cangur). Obiectiv: incercarea unui nou produs/noi varietati ale marcii, comunicatie. Exemplu: lot de 2 sampoane + un spray fixativ gratuit (aceeasi marca) 30 de anunturi publicitare in presa scrisa si 1.000 de panouri de afisaj stradal.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Cross-sampling? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Cross-sampling.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Cross-sampling. Definitiile termenilor despre Cross-sampling cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Cross-sampling, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Cross-sampling.