Metodă ecologică de promovare: Print textil pe steaguri publicitare

BUCURESTI - 19 iunie 2017

Comunicat tip Produse / Servicii in Arta & Entertainment, Media / Publicitate, Social

Metodele ecologice câștigă din ce în ce mai mulți adepți în rândul societății actuale. Iar publicitatea nu face excepție. Metodele de promovare au fost nevoite să se adapteze, iar print textil reprezintă una dintre variantele „eco-friendly” din ce în ce mai des folosite.

Print textil pe steaguri publicitare

Print textil pe steaguri publicitare

 Principalul avantaj pe care îl are print textil este că folosește materiale 100% ecologice, de la cerneluri până la suportul de imprimare. 

Alexandra Damian

Publicitatea este un domeniu aflat în continuă mișcare. Iar pentru a ține pasul cu potențialii clienți dar și cu concurența, aceasta trebuie să urmărească încontinuu schimbările sociale care se produc. Din ce în ce mai căutate, metodele ecologice de promovare câștigă teren văzând cu ochii. Pentru print textil, există trei variante de imprimare: pânză de steaguri, poliester și bumbac. Iar când vine vorba de steaguri publicitare, ecologia este la ea acasă.

Principalul avantaj pe care îl are print textil este că folosește materiale 100% ecologice, de la cerneluri până la suportul de imprimare.Așadar, dacă vrei să folosești o metodă la modă și eco-friendly, soluția este simplă: steaguri publicitare . Acestea sunt fabricate din material reciclabil și pentru imprimare se folosește cerneală pe bază de eco-solvent.

Print textil reprezintă ultimul trend în materie de publicitate vizuală, fiind folosit pentru realizarea de materiale cu mare impact vizual, precum steaguri personalizate, steaguri publicitare, bannere, postere etc. Principalul avantaj al acestor produse este că pot fi spălate, iar culorile strălucitoare vor rezista fără probleme în timp.

Steaguri publicitare, vizibilitate și eleganță

În formă de lacrimă sau de pană, steaguri publicitare pot fi montate cu ușurință atât pe teren plat, cât și pe teren denivelat (pe plajă sau pe iarbă). Datorită realizării prin print textil, acestea sunt rezistente la ploaie, vânt sau soare puternic.

Produs premium în categoria sistemelor expoziționale, steaguri publicitare nu ar trebui să lipsească din strategiile de marketing – fie că e vorba de evenimente in- sau outdoor. Pot fi folosite la evenimente, expoziții, magazine, mall-uri, pentru a marca sediul firmei, pe plajă, la terase etc.